به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۴۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
این نشست آشتی کنان را می توان به نوعی همراه کردن مخالفان اصلی تاجگردون با وی قلمداد کرد. از نگاهی دیگر می توان آن را پیامی به سیدباقر و زارعی دانست.
خبردنا: عصر روز جمعه و به بهانه فاتحه خوانی، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در جمع بویراحمدیها در یاسوج حضور یافت و برای آنان سخنرانی کرد.

به گزارش"خبردنا"، غلامرضا تاجگردون که پس از ماجرای تغییر نام استان و حواشی های پیرامون آن، ارتباط مطلوبی با بویراحمدی ها نداشت در ماجرای استیضاح وزیر کار در شهرستان بویراحمد به شدت محبوب شده بود و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این شهرستان با گذاشتن کلیپ سخنان تاجگردون در مجلس در صفحات اینستاگرام و توییتر از این نماینده به خاطر پیگیری موضوع استیضاح تشکر کردند.

تنها سه روز پس از استیضاح وزرای کار و راه، تاجگردون در خانه حمید طاهری بویراحمدی (یکی از لیدرهای مخالفان خود در بحث تغییر نام استان) به بهانه فاتحه خوانی حضور یافت و در جمع برخی از متنفذان و معتمدان این شهرستان سخنرانی کرد.

تاجگردون در این سخنان از اصالت، اصل و نسب و رگ و ریشه حرف زد.

این نشست آشتی کنان را می توان به نوعی همراه کردن مخالفان اصلی تاجگردون با وی قلمداد کرد. از نگاهی دیگر می توان آن را پیامی به سیدباقر و زارعی دانست. تاجگردون پیشتر گفته بود اگر در حوزه انتخابیه بویراحمد ثبت نام کند حتما رای می آورد.

برخی تحلیلگران رفتارهای تاجگردون را حساب شده قلمداد می کنند. حضور در خانه حمید طاهری بویراحمدی هم به واسطه جایگاه خانوادگی اش و هم سابقه مخالفت و حملات رسانه ای به سیدباقر موسوی و زارعی، می تواند حاوی یک پیام باشد. در آینده بیشتر به این موضوع پرداخته می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: