به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از نامه نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به استاندار این استان دفاع کرد.
به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام و المسلین صفدر پناهی " در جمع نمازگزاران بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با اشاره به نامه یکی از نمایندگان در فضای مجازی، اظهارداشت: دلسوزانه به استاندار محترم توصیه می کنم این اتفاق زیاد خوشایند نیست.

وی گفت: این مردم همه باید در مسؤولیت‌ها سهیم باشند و اینگونه نشود که خدای ناکرده چنین نامه‌هایی افزایش پیدا کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدوارم آقای احمدی استاندار محترم استان پاسخ مستدل و منطقی داشته باشند.

پناهی ادامه داد: از آقای استاندار می خواهیم مواظبت کند تا نگرانی‌ها افزایش پیدا نکند و ایشان شایسته است از مشاوران امین استفاده کند تا  با چنین چالش‌هایی مواجه نشوند.

به گزارش خبردنا، " سردار عدل هاشمی پور " نماینده کهگیلویه بزرگ در خانه ملت در نامه ای سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وی خواست به این‌ نامه که در راستای حقوق حقه موکلینش است دقت کند.

وی در ابتدای این‌ نامه سرگشاده تاکید کرده که وظیفه خود را همکاری و همراهی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و می داند. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی، هدف از نگارش این نامه سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد را استقرار منویات مقام معظم رهبری و جلب رضایت مردم، تبیین مشفقانه و برادرانه فضای سیاسی حاکم بر استان عنوان و در این نامه آورده که جنابعالی را به رعایت عدل و انصاف، پرهیز از افراط و تفریط و دوری از افرادی که با تنگ نظری و سیاست زدگی، نظام، انقلاب و رهبری اولویت آنان نیست را خواستار شده است.

سردار هاشمی همچنین به دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته است: جنابعالی نیز در ابتدای پذیرش مسئولیت دنبال رضایت خالق و مردم بودید و در موارد متعدد توسعه استان را بر محور عدالت و انصاف ترسیم و نوید دادید  اما عملکردتان در 6 ماه گذشته در راستای آن شعارهای آرمانی نبوده است.

لینک نامه سرگشاده سردار هاشمی به دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 


کانال تلگرامی خبردنا: https://t.me/khabar_dena
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
درود بر سردار .اصلا استاندار در حد شما نیست .اینا یه مشت ناتوانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
حرفهای عدل و پناهی نمیتواند از شایستگیها وتواناییهای استاندار بکاهد
نام:
ایمیل:
* نظر: