به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان خبر داد:
پوران‌فرد بیان کرد: همچنین در این مدت مرکز فوریت‌های پزشکی به 29 هزار و 378 بیمار غیر تصادفی خدمات لازم را ارائه کرده است.
خبردنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز مراقبت‌های پایش تصویری مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان با هدف نظارت بیشتر و ارائه خدمات بهتر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش "خبردنا"، جلال پوران‌فرد عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز مراقبت‌های پایش تصویری مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان با هدف نظارت بیشتر و ارائه خدمات بهتر با اعتباری افزون‌بر 600 میلیون تومان در چند روز آینده افتتاح و راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه راه‌اندازی مرکز مراقبت‌های پایش تصویری جزو 10 استان اول کشور هستیم، عنوان کرد: در ایام نوروز به صورت لحظه‌ای از طریق این مرکز مراکز اورژانس رصد می‌شود که امیدواریم سبب ارائه خدمات مطلوب شود.

پوران‌فرد ابراز کرد: طرح خدمات سفر نوروزی مرکز فوریت‌های پزشکی از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه با حضور 260 نیروی عملیاتی و ستادی در قالب 39 پایگاه زمینی و هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ادامه دارد.

وی از برپایی 10 چادر سلامت در نقاظ مختلف استان به پیشنهاد میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد افزود: در 11 ماهه امسال در مجموع 6 هزار و 714 ماموریت امبولانسی داشتیم که 9 هزار و 195 نفر تصادفی بوده که یا به مراکز بیمارستانی منتقل و یا در محل درمان شدند.

پوران‌فرد بیان کرد: همچنین در این مدت مرکز فوریت‌های پزشکی به 29 هزار و 378 بیمار غیر تصادفی خدمات لازم را ارائه کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: