به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
فرمانده انتظامی استان خبر داد:
انصاری افزود: 3 هزار و 256 فقره از این پرونده‌ها مختومه شد.
خبردنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال حدود ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش "خبردنا"، سردار مهدی انصاری در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: ما به دلیل قرار گرفتن در میان چند استان بزرگ کشور یکی از محورهای ترانزیت به شمار می‌رویم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که کشفیات استان نسبت به سال گذشته رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد.

وی ابراز کرد: نیروی انتظامی با تکیه بر ظرفیت منابع انسانی و امکانات بیش از پیش نظم و امنیت را برای مردم و مسافران نوروزی برقرار می‌کند و با حضور فیزیکی، گشت‌های خودرویی و موتوری به ارائه خدمات می‌پردازند.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه امسال 3 هزار و 266 فقره پرونده ورودی دستگاه قضایی در حوزه مواد مخدر بود، افزود: 3 هزار و 256 فقره از این پرونده‌ها مختومه شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 99 درصد پرونده‌های مواد مخدر امسال مختومه شدند، افزود: واحد مدیریت پرونده‌های مهم در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده که یکی از پرونده‌های مهم و سنگین در حوزه مواد مخدر است.

سید ناصر رضایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست عنوان کرد: کمتر از یک دهم درصد از دانش آموزان استان به اعتیاد گرایش پیدا کرده اند.

وی از برگزاری نمایشگاه و ایستگاه تولیدات بهبود یافتگان مواد مخدر استان در پارک ساحلی و جمعه بازار یاسوج خبر داد و گفت: در سال 95 به بعضی از بهبود یافتگان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: