به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که قاتل طلافروش یاسوجی همانند قاتلان طلافروشان دوگنبدان مرکز گچساران دستگیر می شود.
" سردار مهدی انصاری " به خبردنا گفت: پیگیری های مستمر برای دستگیری قاتل یا قاتلان طلافروشان شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همانند قاتلان طلافروشان شهر دوگنبدان مرکز گچساران این استان ادامه دارد.

وی از اقدامات گسترده واحدهای اطلاعاتی و آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان طلافروش شهر یاسوج خبرداد و تاکیدکرد که تا دستگیری قاتل یا قاتلان این حادثه تلخ از هیچ تلاشی فرودگذار نخواهند کرد.

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدون شک قاتل یا قاتلان طلافروش یاسوج هم مانند قاتلان طلافروشی دوگنبدان شناسایی و دستگیر می شوند و به مردم قول می دهیم که به سزای عمل شان هم برسند.

انصاری، برقراری امنیت را مهمترین مولفه نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی برای برقراری این مولفه از جان خود گذشته و می گذرند.

به گزارش خبردنا، عصر روز شنبه سی ام دی ماه امسال، طلافروش شهر یاسوج توسط افراد ناشناس به گروگان گرفته شد که ساعاتی بعد نیروی انتظامی با پیگیری های اطلاعاتی و عملیاتی خود خبر از کشف جسد طلافروش داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: