به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد:
فرخی از راه اندازی پویشی با نام استان کهگیلویه و بویراحمد را باهم پاکیزه نگه داریم هم خبرداد و موضوعات این پویش را همانند موضوعات پویش ایران را زنده نگه داریم عنوان کرد.
خبردنا: معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پویش ایران را باهم پاکیزه نگه داریم خبرداد.

به گزارش"خبردنا"، امید فرخی در نشست با برخی از دست اندرکاران رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: پویش ایران را باهم پاکیزه نگه داریم باهدف ارتقای فرهنگ زیست محیطی بزودی در فضای مجازی راه اندازی می شود.

وی مهمترین مقوله های پیش بینی شده در این پویش را موضوعات آب و زیست محیطی عنوان و اظهارداشت: موضوعات پویش ایران را باهم زنده نگه داریم در آینده بیشتر و به موضوعاتی چون هوا و منابع طبیعی نیز خواهد پرداخت.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: عناوین تولیدی و محتوایی راجع به موضوعات پویش با نام نگارنده و یا تهیه کننده موضوع در شبکه محلی دنا پخش می شود.

فرخی از راه اندازی پویشی با نام استان کهگیلویه و بویراحمد را باهم پاکیزه نگه داریم هم خبرداد و موضوعات این پویش را همانند موضوعات پویش ایران را زنده نگه داریم عنوان کرد.

وی بااشاره به سایر وظایف این پویش ها، تصریح کرد: ما در برابر آیندگان مسوول بوده و بایستی از هم اکنون بفکر تامین آب، هوا ، منابع طبیعی و دیگر سرمایه های الهی برای آنان باشیم.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مکلف به انتقال اطلاعات در فضای مجازی سالم باهدف صیانت از نعمات الهی و انتقال آنان به نسل های آینده هستیم که باید از اکنون مسیر درستی برای این انتقال طراحی، تدوین و مشخص شود.

فرخی، فضای مجازی را در سال های آینده پیشرفته تر از فضای مجازی کنونی برشمرد و یادآورشد: سرعت گسترش فضای مجازی اگرچه محاسنی دارد اما بطورحتم معایبی را هم بدنبال دارد.

وی گفت: باید از فضای مجازی استفاده بهینه شود و نباید بسمت و سویی رفت که فضای مجازی محلی برای ترویج تخریب ها و بدبینی ها به نظام و انقلاب شود.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که افسار لجام گسیخته فضای مجازی نبایستی در اختیار دشمنان نظام ما باشد و باید بسمتی برویم که بتوانیم کنترل فضای مجازی در اختیار خود ما قرار گیرد.

به گزارش"خبردنا"، در این نشست برخی از رسانه ها به تحلیل فضای مجازی کنونی در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: