به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
با بررسی روند جریان خبری معرفی پتانسیل های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد متوجه می شویم که متاسفانه هیچ برنامه رسانه ای - تبلیغی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان با هدف جذب گردشگر وجود ندارد و اصولا اخبار منتشر شده تنها با پیگیری رسانه ها منتشر می شوند نه اینکه مسئولان دست اندرکار بویژه مدیرکل گردشگری استان برنامه ای در این خصوص داشته باشند .
خبردنا : استان " کهگیلویه و بویراحمد " یکی از زیباترین و بکرترین استانهای کشور است که می تواند مقصد هر گردشگر خارحی و داخلی در تمام طول سال بویژه در ایام نوروز باشد .

به گزارش " خبردنا " هر چند که این استان دارای زیبایی های طبیعی بسیاری است اما ناشاخته ماندن این زیبایی ها سبب شده تا بسیاری از مردم و گردشگران شناختی از این زیبایی ها نداشته باشند و به استان سفر نکنند .

نقش تبلیغات هدفمند و اطلاع رسانی های دقیق و سازمان یافته مبتنی بر دانش ارتباطات و استفاده از تمام ظرفیت های شبکه های ملی و محلی در انتقال پیام و معرفی ظرفیت های گردشگری استان آنهم در پیش از ایام نوروز و تعطیلات نوروز در جذب گردشگری بسیار می تواند مثمر ثمر باشد امری که متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد گویا به فراموشی سپرده شده است .

با  بررسی روند جریان خبری معرفی پتانسیل های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد متوجه می شویم که متاسفانه هیچ برنامه رسانه ای - تبلیغی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان با هدف جذب گردشگر وجود ندارد و اصولا اخبار منتشر شده تنها با پیگیری رسانه ها منتشر می شوند نه اینکه مسئولان دست اندرکار بویژه مدیرکل گردشگری استان برنامه ای در این خصوص داشته باشند .

" محمود باقری " که سالهاست مسئولیت گردشگری استان را دارد بالاخره باید در این سالها آموخته باشد که پیش از فرارسیدن ایام نوروز باید جریان تبلیغی - رسانه ای را ساماندهی و مدیریت کرده تا استان با جذب گردشگر از این پتانسیل ها بهره ببرد امری که متاسفانه به آن پرداخته نشده است .

جناب باقری باید بداند که تبلیغ مناطق گردشگری استان چاپ بروشور و توزیع سی دی در ورودی شهرها نیست بلکه داستان بسیار فراتر از این موارد است .  امری که هر سال از آن غفلت ورزیده می شود و نقدها هم ره به جایی نمی برد .

امید است در روزهای باقی مانده تعطیلات عید مسئولان اطلاع رسانی استانداری و مدیریت ارشد گردشگری استان از این مهم غافل نشوند و بسرعت از تمام ظرفیت های رسانه های ملی و محلی بهره ببرند .
نام:
ایمیل:
* نظر: