به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مشوق های ویژه ای برای دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی که در دوران پیک بار مصرف برق در این استان همکاری کنند درنظر گرفته شده است.
به گزارش خبردنا ، پیمان پورمعرفت در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون) گفت: براساس تفاهم نامه ای که با دارندگان تعرفه های صنعتی و کشاورزی در این استان خواهیم بست مشوق های ویژه ای برای آنان درصورت پایبندی به این تفاهم نامه ها به آنان تقدیم می شود.

وی با تشریح مشوق های پیش بینی شده برای دارندگان تعرفه های صنعتی و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: این تشویق ها در 2 بخش برق رایگان و تخفیف های ویژه مصرف برق اعمال خواهد شد.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی در این استان در یکی از دوران ساعات پیک یعنی ساعات 12 تا 19 و 19 تا 23 میزان مصرف برق خود را مدیریت کرده و مصرف برق نداشته باشند از 20 ساعت برق رایگان بهره مند می شوند.

پورمعرفت باتاکید براینکه سیاست های تشویقی وزارت نیرو برای دارندگان تعرفه های 3 الف ، 3 ب ، 3 ج و چاههای کشاورزی و صنایع تبدیلی 50 کیلووات در سالجاری نسبت به سال گذشته بیشتر شده است، یادآورشد: کشاورزانی که دارای تعرفه 3 الف ( چاه کشاوری) هستند و در دوران پیک مصرف برق نداشته باشند از 20 ساعت برق رایگان بهره مند خواهند شد.

وی گفت: کنتورهای برق تمامی تعرفه های 3 الف ، 3 ب ، 3 ج چاههای کشاورزی و صنایع تبدیلی 50 کیلووات به بالا بایستی " فهام " باشد.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین تعرفه 3 الف دارای کنتور دیجیتالی در این استان را 2 هزار و 140 مشترک و تعداد کنتورهای 3 ب و 3 ج 50 کیلووات به بالای کشاورزی را 188 دستگاه برشمرد.

به گزارش پاون، 240 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود 190 هزار اشتراک آن خانگی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: