به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
در شورای اشتغال استان عنوان شد:
پوزش عنوان کرد: به طور مثال پست بانک به بهانه عدم اهلیت طرح پرورش شتر مرغ با وجود تصویب استانی این طرح را رد کرده است.
خبردنا: فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: بانک‌های عامل استان کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات اشتغال در زمینه‌های مختلف از جمله توسعه روستایی و عشایری سخت‌گیری می‌کنند.

به گزارش "خبردنا"، علی پوزش ظهر امروز در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شعب بانک‌های عامل در شهرستان‌ها طرح‌های اشتغال را با وجود اینکه در کمیته‌های مختلف مصوب شده را به راحتی به بهانه نداشتن اهلیت رد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه سخت‌گیری بانک‌ها مهمترین عامل عدم جذب تسهلات مختلف اشتغال در شهرستان‌ها است، عنوان کرد: به طور مثال پست بانک به بهانه عدم اهلیت طرح پرورش شتر مرغ با وجود تصویب استانی این طرح را رد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: سهم شهرستان بویراحمد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری 46 میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان طرح به بانک ارسال شده و در مجموع 5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

پروانه نیک مرام افزود: همچنین سهم شهرستان گچساران از این تسهیلات 9 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که 27 میلیارد تومان طرح به بانک ارسال کرده‌ایم و تاکنون یک میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: شهرستان کهگیلویه از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری 17 میلیارد تومان سهم داشته که 19 میلیارد تومان طرح به بانک‌های عامل ارسال شده و در مجموع 329 میلیون تومان پرداخت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: