به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۴۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
احمدی تأکید کرد: باید به مسائل ارزشی و انسان دوستانه توجه ویژه شود و به خاطر مبلغی ناچیز وضعیت مردم بحرانی نشود.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه همه باید برای رفع بیکاری تلاش کنیم ،گفت: بانک‌های عامل این استان به تعهدات ابلاغ شده از طریق بانک مرکزی عمل کنند تا مردم در دریافت تسهیلات دچار مشکل نشوند.

به گزارش "خبردنا"، علی‌محمد احمدی در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات، مسائل و مشکلات شبکه بانکی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران بانک‌های عامل و مدیران دستگاه‌های حمایتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روستاییان باید شغل داشته باشند و در این خصوص باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی دولت ایجاد اشتغال و بحث کار و تلاش است، افزود: موضوع ایجاد اشتغال به‌عنوان اولویت اول استان است و همه به‌خصوص بانک‌های عامل باید برای اشتغال و رفع بیکاری تلاش کنیم.

احمدی عملکرد تک‌تک بانک‌ها را مورد بازبینی قرار داد و از آنان خواست که به تعهدات خود که از طرف بانک مرکزی به آن‌ها ابلاغ‌شده عمل کنند تا مردم در دریافت تسهیلات دچار مشکل نشوند.

وی همچنین به آسیب‌های اجتماعی و شرایط اقتصادی اشاره کرد و افزود: همه ما باید با ایجاد اشتغال پایدار مانع از به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی شویم و عملکرد بانک‌ها تأثیر زیادی بر اقتصاد هر جامعه دارد.

احمدی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات و حل مشکل نیازمندان و زندانیان جرائم غیرعمد کمک زیادی به خانواده آنان می‌شود، تأکید کرد: باید به مسائل ارزشی و انسان دوستانه توجه ویژه شود و به خاطر مبلغی ناچیز وضعیت مردم بحرانی نشود ضمن اینکه تضمین لازم جهت بازپرداخت نیز باید اخذ شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: