به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۴۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
در نشست رسانه ای عنوان شد:‌
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی " از عملکرد مدیرعامل شرکت برق استان تقدیر کرد و گفت: مهندس راهزادی مدیری پای کار و دلسوز بوده که برای دفاع از حقوق شرکت خود ۲ بار برق دستگاه قضایی را قطع کرده است.
به گزارش خبردنا از یاسوج، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست رسانه ای در شورای قضایی این استان که باحضور تمام مدیران زیرمجموعه دستگاه قضایی در محل دادگستری برگزار شد با بیان اینکه اقدام وی برای دفاع از حقوق بیت‌المال اقدامی درست و منطقی بوده، اظهارداشت: اگر شرکت برق استان از دستگاه اداری و غیراداری طلب داشته و آنان از پرداخت بدهی‌شان خودداری کنند دستگاه قضایی با شکایت شرکت برق می‌توانند به این پرونده هم ورود کند.

مزارعی گفت: در صورت ارائه دادخواست از سوی شرکت برق استان برای دریافت مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان، دستگاه‌قضایی همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد. درصورتی که دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان بدهی خود را به شرکت برق پرداخت نکنند به‌طور حتم حساب‌های آنان براساس قانون مسدود می‌شود و در صورت پرداخت نشدن بدهی برق از سوی این دستگاه‌ها، اموال این دستگاه‌ها توقیف می‌شود.

مزارعی گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان می‌خواهم هرچه زودتر نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت برق استان اقدام کنند.

وی از مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت برق استان خواست هرچه زودتر دادخواست خود برای دریافت مطالبات‌شان از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات‌رسان استان را به دستگاه قضایی ارسال کند. اگر دادخواست زود ارائه شود قول می‌دهم خیلی زود مطالبات شرکت برق این استان به حساب شرکت واریز شود.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر ویژه از خدمات صورت گرفته در سه ساله اخیر مدیریت مهندس راهزادی در صنعت برق این استان، اظهارداشت: باید از مدیران ضعیف انتقاد کرد و البته باید از مدیران پای کار و پرتلاش هم باید تقدیر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: