به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد:
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها بخش اعظمی از مشکلات مردم منطقه برطرف می‌شود.
خبردنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای گذر از تابستان در استان خبر داد.

به گزارش"خبردنا" ، عزیز فیلی اظهار داشت: هم اکنون 4 شهر استان شامل یاسوج، مادوان باشت و دیشموک با تنش آبی روبه‌رو بوده که در صورت ادامه این روند امکان وجود بحران آبی وجود دارد.

وی با تشریح برخی پروژه‌های آبرسانی شهری و روستایی در دست اقدام عنوان کرد: آبرسانی به روستاهای مشکل دار، پروژه‌های تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج، وضعیت آبرسانی به مادوان از تنگه کبوتری، آبرسانی به شهر باشت از حوزه پل بریم نیازمند نگاه ویژه مسئولان وزارت نیرو در زمینه تامین اعتبار است.

فیلی با تشریح آخرین جزئیات وضعیت آبرسانی به دیشموک از تنگه فارتق، تصفیه خانه آب سرفاریاب و پروژه‌های مجتمع‌های آبرسانی روستایی، افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها بخش اعظمی از مشکلات مردم منطقه برطرف می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسئولان و متولیان امر در زمینه تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به لیکک و 4 شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده از سد کوثر چاره اندیشی کنند.

فیلی تاکید کرد: برای تقویت و بهره برداری هرچه سریع تر این پروژه‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که از محل اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه‌های در دست ساخت اعتبارات لازم تخصیص یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر: