به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
بمنظور ایجاد وفاق و همدلی:
گردهمایی بزرگ گچسارانی ها و باشتی های مقیم شیراز بمنظور ایجاد وفاق و همدلی در راستای توسعه و آبادانی و تکریم و تجلیل از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون شامگاه جمعه در محل تالار فرهنگیان شیراز برگزار شد.
خبردنا:‌ گفتنی است در این همایش، امیدفولادی وندا داور بین المللی والیبال ایران از قوم قشقایی طایفه دره شوری و تیره وندا پیراهن ملی خود را به غلامرضا تاجگردون اهداء کرد.

امیدفولادی وندا تنها داور بین المللی از جنوب ایران می باشد که در شرکت نفت و گاز گچساران واحد آزمایشگاه های شیمیایی کارخانه نرگسی وحدتیه استان بوشهر شاغل می باشد. امید فولادی وندا مدرک بین المللی داوری اروپا را به عنوان اولین و جوان‌ترین داور بین المللی ایران در سال ۲۰۰۹ از بخارست رومانی اخذ کرد. وی از سال ۱۳۸۶ تاکنون در لیگ برتر ایران قضاوت می‌کنند و از سال ۱۳۹۰ قضاوت در لیگ برتر والیبال نشسته را نیز در کارنامه خود دارد.

امید فولادی وندا به عنوان داور بین المللی در چهار دوره مسابقات والیبال ساحلی کاپ آسیا و اقیانوسیه، داور اعزامی ایران در مسابقات AVC cup قهرمانی بزرگسالان آسیا و داور اعزامی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کشور تایلند قضاوت کرده است.این داور بین المللی در زمینه ی اجرایی نیز دارای سابقه ی ریاست کمیته داوران هیآت والیبال استان کهکیلویه و بویر احمد و ریاست کمیته داوران باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب است.

نام:
ایمیل:
* نظر: