به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
خبردنا: حضور بازیگری دیگر در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اسکوت مک‌ نری، بازیگر سریال "هالت اند کچ فایر"، سریال "فارگو" و فیلم "کشتار با لطافت"، به‌جمع بازیگران نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو اضافه شده‌ است.

یک ستاره دیگر به فیلم تارانتینو پیوست

مک‌نری قرار است نقش یک کابوی به‌نام بیزینس باب گیلبرت را در این فیلم بازی کند که در واقع این شخصیت در یک سریال تلویزیونی وسترن که در دوره زمانی فیلم تولید و پخش می‌شود، حضور دارد. این شخصیت، یک شخصیت واقعی نیست و یک شخصیت داستانی است.

علاوه بر مک‌نری، تاکنون حضور لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، جیمز مارسدن تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند و جولیا باترز، در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید و اعلام شده است.

داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود.

فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال در شهر لس آنجلس آغاز خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: