به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۶۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
این امثالِ ما هستیم که باید به احمدی‌نژاد و امثالِ شما که دعوت کننده بودید، هشدار داده و بگوییم: این تذهبون؟
خبردنا - علی احمدی:

بسم الله الرحمن الرحیم

 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین《ع》

  اینجانب متنی تحتِ عنوان «پاسخ مبشری به مصاحبه دکتر هدایت خواه در خصوص سفر احمدی‌نژاد به بهمئی»و واکنش دلسوزان را در سایت "خبردنا"، مطالعه نمودم.

 از آنجایی که آقای مبشری منتسب به خانواده شهدا می‌باشد، حقیر به عنوان یک فرزند شهید، لازم دیدم به منظورِ روشنگری و رفع برخی شبهات مطرح شده، تحلیلی را با استفاده از مطالبِ ایشان به محضرِ ملت و همه‌یِ دلسوزان ارائه نمایم:

 آقایِ مبشری! خطاب به دکتر هدایت‌خواه نوشته‌ای که "این چه اندیشه‌یِ ولایتمداری است که ولی زنده است و ما باید جایِ او حکم دهیم! تصمیم بگیریم!".

 پاسخ: کاش قبل از دعوت احمدی‌نژاد، مروری بر کلیپ‌هایِ منتشر شده ایشان می‌داشتی و آنجایی که در ملاء عام و در فضایِ مجازی خطاب به رئیس محترمِ قوه‌یِ قضائیه‌یِ منصوب ولی فقیه و رهبرِ معظم انقلاب، می‌گفت "تا دیر نشده، استعفا دهید و بیش از این به ملت و رهبری ظلم و خیانت نکنید"که خیلی هم توسط معاندین و غافلین در فضایِ مجازی دست به دست شد! این موضوع یادتان می‌آمد و این واکنش را به جایِ هدایت‌خواه نسبت به ایشان می‌داشتید که چرا جایِ ولی حکم می‌دهی و تصمیم می‌گیری!؟

 آقایِ مسئولِ هیئت امنای مسجد! نوشته‌ای:

"مگر برای ولی فقیه سخت است که حکم نمایندگی (منظور عضویت) آقایِ احمدی‌نژاد را لغو کند!؟"

پاسخ: این سوال را باید از احمدی‌نژاد می‌پرسیدی که مگر برایِ ولی فقیه سخت است که همانگونه که حکمِ رئیس سازمانِ صدا و سیما را بعد از یک سال مسئولیت لغو نمود، در صورتِ صلاحدید، حکمِ رئیس قوه قضائیه را لغو نماید!؟

پس این احمدی‌نژاد است که با وجودِ پشتوانه‌یِ رای 25 میلیونی و حمایتِ رهبری، مغرورانه مقابلِ حکم انتصاب آیت‌الله آملی لاریجانی ایستاده و وانمود می‌کند که رهبری نمی‌تواند حکم ایشان را لغو کند و گویا ایشان مامور به لغو حکمِ رهبری می‌باشد!!!

برادر شهیدان معظم جشان‌زاده!

خطاب به هدایت‌خواه نوشته‌ای:"ولله جایِ رهبری تصمیم گرفتن عین انحراف است! و بالاتر از انحراف است!"

پاسخ: بر اساسِ این گفته‌ی شما و قسمِ جلاله‌ای که یاد کردی و موضع‌گیری‌هایِ دشمن شاد کنِ احمدی‌نژاد در سال‌هایِ اخیر و ورود به انتخاباتِ ریاستِ جمهوری با وجودِ منعِ مستقیم رهبری، جواب خود را گرفته‌ای و ما هم قبول داریم و واضح و مبرهن است که چون ایشان که به جای رهبری تصمیم می‌گیرد، پس در مسیرِ انحراف و بالاتر از انحراف قرار دارد! بنابراین هدایت‌خواه حقّ دارد که ایشان را منحرف و مرده‌یِ سیاسی بنامد و شما چرا برآشفته‌ای؟!

حال جواب بده که با این تفاسیر چرا ایشان که به تعبیرِ خودت منحرف شده را دعوت نموده‌ای!؟ یا بعد از مصاحبه‌یِ هدایت‌خواه، به موضوع مهم ولایت‌فقیه و لزوم تبعیت از ایشان آن هم فقط توسط هدایت‌خواه فکر کرده‌ای؟!

شاید در زمان دعوت از ایشان، یادِ روزهایِ.... مسئولیت و فرمانداری در دورانِ ایشان بودی! و حالا که واکنش دوستان و هم‌فکران را مشاهده کردی دنبالِ احادیث و روایات و اسنادِ تاریخی برایِ محکوم نمودنِ آنها و در اصل سرپوش گذاشتن به این خطای استراتژیک می‌گردی که با مبنا قرار دادنِ این جملاتِ منطقی و صحیح، که در اصل سوالِ جریانِ انقلابی از احمدی‌نژاد می‌باشد، به گونه‌ای آسمان به ریسمان بافتی و زمین و زمان را به هم دوختی که گویا نقدِ احمدی‌نژاد در خصوصِ همین سوالاتِ شما، معادلِ فراموشیِ خدا و پیامبر《ص》 و امام زمان《عج》 و ولی‌فقیه می‌باشد!!

کاش اوّل این سوالات را حداقل در ذهنِ خودت از احمدی‌نژاد می‌پرسیدی!

و الّا احمدی‌نژاد که پاسخگویِ رهبری نیست، شما را...!

حال که احمدی‌نژاد از خطوط قرمز نظام عبور و تحت عنوانِ رئیس‌جمهور سابقِ جمهوری اسلامی و عضو مجمعِ تشخیص و با دعوت مسجدِ شهیدان، واردِ شهرِ شهید پرور لیکک و مورد استقبال قرار می‌گیرد، چرا باید نمک به حرامی نموده و برخلافِ بیاناتِ صریح رهبرِ انقلاب، با سیاه‌نماییِ شرایطِ کنونیِ کشور و بازی در نقشه‌یِ دشمن و دفاعِ به ناحقّ از متهمان در اختیارِ قوه قضائیه‌یِ منصوبِ رهبری و مقایسه‌یِ این متهمان با مبارزین و شهدای قبل از انقلاب و شبیه‌سازی نظامِ جمهوریِ اسلامی با رژیمِ سفاک پهلوی، به همه‌یِ داشته‌های نظام بتازد و چهره‌یِ مردمِ لیکک و امثالِ برادرِ دو شهید دعوت کننده‌یِ ایشان برافروخته و عبوس نگردد!!؟

ولی در کمال تعجب، اینگونه به برخی از ذخایرِ فرهنگی، علمی، سیاسی و معنویِ استان حمله‌ور می‌شوید و سوالاتی که احمدی‌نژاد باید پاسخگو باشد را از هدایت‌خواه می‌پرسید!

این امثالِ ما هستیم که باید به احمدی‌نژاد و امثالِ شما که دعوت کننده بودید، هشدار داده و بگوییم: این تذهبون؟

در پایان از طرفِ مردم! نوشتی که از بس مغالطه و سفسطه دیده‌اند و شنیده‌اند، از تفکری که همه چیز را یک جانبه تفسیر می‌کند خسته شده‌اند!!

حال بین خودت و خدایت! آیا با این توضیحات، شما مشمولِ همان مسئول و تفکر دارای تفسیر یک جانبه نمی‌باشید؟! که سوالات و ایرادات وارده به احمدی نژاد مورد حمایت خود را از هدایت‌خواه می‌پرسید و توقع دارید مردم و بنده‌ی نوعی به عنوان فرزند شهید، این مغلطه و سفسطه شما را بپذیریم؟! ضمن اینکه ما جریان رقیبی داریم که از این‌گونه تحلیلها و نوشتارها و تخریب‌ها، به نفع خود و علیه نظام بهره‌برداری خواهند نمود. پس مراقب باشیم و بدانیم که قطعاً حمایت سیاسی چندین ساله‌ی ما از هدایت‌خواه، کورکورانه نبوده، و حتماً ایشان قبل از هرگونه اظهار نظری زوایا و ابعاد آن را در نظر خواهند گرفت و همچنان به او اعتماد داشته باشیم، البته تا زمانی که از اصول انقلاب و ولایت فقیه منحرف نگردد!!

لذا انتظار می‌رود که همچون احمدی‌نژاد لج‌بازی نکنید و اگر متوجه برداشت اشتباه از مصاحبه‌ی هدایت‌خواه و دعوت از احمدی‌نژاد و نوشتار خود و حمله به بزرگان این جریان فکری شده‌اید، به منظور ایجاد انسجام و وحدت بیشتر در چهلمین سال پیروزی انقلاب که بدخواهان، امیدهایی برای خود تداعی نموده‌اند، جبران نموده و همچنان در مسیر انقلاب باهم باشیم و بمانیم ان‌شاءالله تا ظهور حضرت حجت (عج).

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
کاش کمی هم درمورد عملکرد خودت در امور آب می نوشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
جو را آرام کنید ول کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
دوست عزیز که نوشتی ای کاش در مورد عملکرد خودت در امور اب مینوشتی اتفاقا من خودم اصلاح طلب هستم ولی عملکرد خودش در امور اب عین همون اب صاف وزلال هست علیرغم اختلاف در دیدگاه که باایشان دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
اتفاقا حرفهای مبشری درست است. احمدی نژآد مظلوم است مردم از او استقبال می کنند و مردمی است . اقازاده نیست که کسی ازش حمایت بکند . فقط مردم دارد.
ایل بزرگ طیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
آفرین ولی دیگه آتش بس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
تملق
نام:
ایمیل:
* نظر: