به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
واکنش فرماندار اسبق بویراحمد به شایعات درباره مرگ هاشمی رفسنجانی:
مطلبي که مي خوانيد از سري يادداشت هاي مخاطبين"خبردنا"است و انتشار آن الزاما به معني تاييد تمام يا بخشي از آن نيست. شما مي توانيد با ارسال يادداشت خود، اين مطلب را تأييد يا نقد کنيد.
خبردنا - سید‌کرامت فدایی : مرگ یک حقیقت ملموس و غیره قابل انکار است و به شیوه های مختلفی اتفاق می افتد .

اما اجل مسمی یعنی پایان عمر طبیعی که این مرگ نه ملامت زا است ونه افتخار آمیز و مردم با این گونه مردن ها به صورت عادی برخورد می کنند . البته بحث علمایی که منشع خیر برای جامعه هستند تأسف بار است .

"فاِذا جاءَ أجلهم لا یستأخرون ساعَه و لا یَستقدمُون"
اجل مسمی که آمد هیچ تقدم و تأخری در آن نیست به طوری غافلگیر می کند که نمی تواند وصیتی کند و نه به سوی خانواده خود برگردد.

 "فلا یَستطیعونَ توصیهً و لا الی اَهلهم یرجعونَ"
البته علم زمان عجل مسمی فقط نزد خدا است

  "و أجل مُسمیً عِندهُ ثم انتم تمترون "
اجل حتمی نزد خدا است با این همه شما تردید می کنید .

امیدبه عمر تا 72 سال برای مردان ایرانی شاخص مورد افتخار همه مسئولین بالاخص وزارت بهداشت است ، بنابراین مرگ عادی در سن 70 سال به بالا در ایران اجل مسمی و موت معمولی تلقی می گردد.

با توجه به این مقدمه در رابطه مرگ مرحوم مغفور حضرت آیت الله رفسنجانی که 82 دو سال از عمر مبارکشان می گذشت مطالبی قابل درک ، فهم و تأمل است .

1_ کسانی که ان قلت در رابطه با این مرگ ایجاد می کنند از کجا می دانند که آقای هاشمی باید بیشتر از این عمر می کرد ، چون این علمش فقط نزد خدا است و هیچکدام از این آقایان و خانم ها مدعی تا کنون ادعای خدایی نکرده اند .

2_ آقای هاشمی رفسنجانی 82 سال عمر پر افتخار داشته اند یعنی 10 سال از امید متوسط عمر مردان ایرانی بیشتر ، مگر ایشان یک مرد با افتخار ایرانی نبود .

 3_ همه می دانیم مرگ مسمی و قطعی بعد از عمر معمولی به صورت عادی که آمد حتی آب در دست به دهان نمی رسد و حرف در کام می ماند و انسان هر جا باشد مرگ او را در می یابد ولو در بروج مشیده.

 حالا جزء ماجراجویی و فتنه انگیزی چه ضرورتی وجود دارد که یک مرگ عادی برای یک عالم بزرگ در استخر را ملعبه قرار دهیم و هر روز غایله جدید بر پا نمایم . آیا تضمینی هست که مرگ دیگران از قبل اطلاع داده شود. و سئوال بزرگتر آیا مردانی که در زمان حاکمیت آقای هاشمی در سن کمتر از 70 سال مردند می شود به گردن او انداخت و گفت اگر امکانات پزشکی و حتی آموزشی و اقتصادی بالسویه بود اینها هم نمی مردند چون امید به زندگی 70 سال بود.

 در یک کلام آنهایی که مدعی مرگ مشکوک هستند اثبات کنند که قرار بود آقای هاشمی بیشتر عمر کند و بعد دیگران را به محاکمه بکشانند. علی ایحال مرگ مسمی که آمد همه می میرند چه در استخر چه در باغ کشاورزی چه در میدان بازی  .

 با این توصیف باید این باب بسته شود چون مرگ حق است و همه را در می یابد .

  اضافه می شود که نباید یک تابلویی که برداشت از کشتن نیست بلکه در تعبیر بهتر می گوید ما که می دانیم می میریم چرا از قدرت الهی وذکرش نا امید و به مذاکره با آمریکا دل خوش کنیم . انشاالله عاقبت به خیری بدرقه راهمان باشد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
خواندن خروس دیر موقع و بد موقع
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
خدا رحمتش کنه ، مردنش هم شر بوده ، مادر فتنه ها
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
والا آخرش نفهمیدیم کی تو این مملکت سالمه و فتنه نیست,هر چه تا الان رئیس جمهور اومد الان از نظر بقیه خائن و فتنه هستند,این افرادی که این برداشتها را دارند شک نکنید فردا که ......................................دار فانی را وداع گفتن هم میان میگن از سران فتنه بود,بابا بس کنید خودتان از همه بدتر هستید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
خدا رحمتش کند . چرا از زمان فوت ایشان تا کنون به هر بهانه ای مرگ مشکوک را ساز می کنند . یادمان هست که بعد از رحلت حاج احمد آقا هم تا چند سال چه شایعاتی را انداختند بنابراین واقعا باید این مباحث تعطیل گردد چون مرگ حق است
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
استدلال کاملا مضحک و بی پایه ای بود
اگر با این دید نگاه کنیم که اکثر سردمداران حکومت از بالاترین مقام تا پایین ترین آن ها بالای 70 سال عمر کرده اند و چندین سال از وقت مرگشان گذشته!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
کسی که می گوید خروس بی موقع یا از مسائل روز بی اطلاع است یا خدا نخواسته مریض
نام:
ایمیل:
* نظر: