به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۶۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
این استان در مقیاس جمعیتی در حرکت عظیم اربعین حسینی پر برکت و پر رنگ ظاهر شد که برای تداوم این حرکت معرفتی برنامه ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد.
خبردنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد جنبه‌های تربیتی اربعین را مهم و موثر دانست و گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی آینده نگر و تداوم بخش است.

به گزارش"خبردنا"، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست کارگروه فرهنگی و  آموزش اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تردیدی نیست که حرکت عظیم اربعین حسینی آینده نگر و تداوم بخش است.

وی با بیان اینکه تسریع این معرفت تلاش برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم برای تبلیغ این معرفت تلاش کنیم و در این زمنیه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

آیت الله ملک حسینی در ادامه با تاکید بر ضرورت نقش آموزش در مراسم اربعین حسینی بویژه در کشوار عراق ادامه داد: از طریق رسانه‌های مختلف و با تهیه بروشورهای لازم باید به موضوع آموزش زائران توجه جدی شود.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: این استان در مقیاس جمعیتی در حرکت عظیم اربعین حسینی پر برکت و پر رنگ ظاهر شد که برای تداوم این حرکت معرفتی برنامه ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد.

نام:
ایمیل:
* نظر: