به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
قابل توجه استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد :
وی با بیان اینکه صفوی نژاد متولد 1333 شهرستان " بهبهان " و بالغ بر 64 سال سن دارد تصریح کرد : وی در آستانه بازنشستگی قرار دارد و این اقدام وزارت راه در آستانه اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان نوعی دهن کجی به قانون و بی توجهی به نیروی انسانی جوان و توانمند بومی استان است .
خبردنا : یک منبع آگاه از انتصاب مدیرکل پیر راه و شهرسازی سمنان بعنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان " کهگیلویه و بویراحمد " خبرداد .

وی که خواست نامش فاش نشود در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " با بیان این مطلب گفت : بعلت مشکلات ایجاد شده برای اداره کل راه و شهرسازی استان " کهگیلویه و بویراحمد " تصمیم مقامات عالی وزارت بر این شد که مهندس " علیمردانی " جای خود را به فرد دیگری دهد .

این مقام مسئول افزود : اخبار رسیده حاکی از انتصاب " عبدالمجید نژاد صفوی " مدیرکل پیر راه و شهرسازی " سمنان " بعنوان جایگزین مهندس " علیمردانی " در استان است .

وی با بیان اینکه صفوی نژاد متولد  1333 شهرستان " بهبهان " و بالغ بر 64 سال سن دارد تصریح کرد : وی در آستانه بازنشستگی قرار دارد و این اقدام وزارت راه در آستانه اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان نوعی دهن کجی به قانون و بی توجهی به نیروی انسانی جوان و توانمند بومی استان است .

این منبع مطلع  تاکید کرد : استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن مشکلات جاده ای بسیار و کوهستانی بودن نیازمند به مدیری جوان ، فعال ، با انگیزه ، پویا و اهل تعامل دارد که بتواند شبانه روزی برای رفع این مشکلات تلاش نماید .

استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد باید با تمام توان از انتصاب وی جلوگیری کرده و از نیروهای بومی جوان و با انگیزه برای مدیریت اداره کل بسیار مهم راه و شهرسازی حمایت نمایند .

نام:
ایمیل:
* نظر: