به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۸۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
بارش پراکنده و رگباری باران در مناطق کوهستانی و سردسیری و رگبار در مناطق گرمسیری این استان تا آخر هفته نیز پیش بینی می‌شود.
خبردنا: کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت شرجی و رطوبت در برخی شهرهای استان از جمله دهدشت و دوگنبدان در بامداد امروز به 77 و 76 درصد رسید.

به گزارش"خبردنا"، ولی بهره مند افزود: میزان شرجی و رطوبت هوا در منطقه امامزاده جعفر نیز در بامداد امروز 60 درصد گزارش شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند شرجی و رطوبت هوا تا پایان هفته در مناطق گرمسیری این استان ادامه می‌یابد.

وی همچنین از ثبت نیم میلیمتر باران در شهر یاسوج در عصر روز گذشته خبر داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بارش پراکنده و رگباری باران در مناطق کوهستانی و سردسیری و رگبار در مناطق گرمسیری این استان تا آخر هفته نیز پیش بینی می‌شود.

وی ابراز داشت: حداکثر دمای هوای شبانه روز گذشته در ایستگاه‌های امامزاده جعفر 41.6، دهدشت 41، دوگنبدان 40.3، یاسوج 34.8 و سی سخت 33 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: