به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۶۸۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
خبردنا: عاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از استقرار میز ویژه کمیته امداد برای جذب حامیان و نذورات مردم در هیئت‌های عزاداری تهران خبر داد.

محمدهادی سیف با بیان اینکه در ایام محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورا، همکاران کمیته امداد در هیئت‌ها برای جذب حامی و دریافت کمک‌های مردمی حضور دارند، افزود: اگر کمک‌های مردمی به شکل نقدی باشند امکان توزیع آنها سریع تر و راحت تر خواهد بود. این نمایندگان در هیئت‌های بزرگتر شهر تهران مثل امام زاده علی اکبر چیذر، امام زاده صالح، مسجد ارگ، هیئت رزمندگان اسلام و ... حضور دارند و آماده جذب نذورات مردمی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورتی که نذورات شامل اقلام غذایی خام مثل گوشت قرمز و ... باشد، خیران باید تا امروز به کمیته امداد اعلام کنند تا اعضای کمیته برای آماده‌سازی و توزیع، به آنها کمک کنند. بعد از هماهنگی‌های لازم، فرایند توزیع اقلام غذایی برای تاسوعا و عاشورا پیش بینی و انجام می شود. بعضی از مناطق بخشی از این کار انجام شده و تعدادی از خیرین و حامیان که از قبل اطلاع رسانی کرده‌اند، با کمک کمیته امداد این نذورات را توزیع کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران ضمن تشریح روش‌های دریافت نذورات مردمی نیز گفت: افراد می توانند در مراحل مختلف توزیع یا آماده سازی نذورات مشارکت و نظارت کنند. به طوری که تا کنون بسیاری از بانیان خیر و خانواده آنها در فرایند آماده سازی و توزیع نظارت و همکاری کرده‌اند که بسیار پسندیده است.

سیف ادامه داد: خیران می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق تلفن گویای ۷۳۵۵ و انتخاب کد نذورات اهداء کنند. از طریق این تلفن هرگونه پرداخت به درگاه بانک متصل و انجام می‌شود. خیران همچنین می توانند کد دستوری # ۱*۸۸۷۷* را نیز شماره گیری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: