به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۸۸۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
امام جمعه موقت یاسوج:
حجت الاسلام حسینی صدر گفت: مکتب عاشورا درس آموز است و باید مسلمانان از تمامی صحنه های آن الگو و عبرت بگیرند.
خبردنا: امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: تفکر و اندیشه بسیجی راهکار کاهش مشکلات کنونی کشور به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی است.

به گزارش "خبردنا"، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این نوع تفکر و اندیشه ناب به عنوان یک نسخه شفابخش نیاز ضروری امروز برای اداره هر چه بهتر کشور و مقابله با جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان محسوب می شود.

وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک برگ زرین در تاریخ ایران دستاوردهای متعددی داشت که از مهمترین آنها می توان به ترویج روحیه خودباوری، پرهیز از تجمل گرایی و خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی اشاره کرد.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دست خالی و با کمک نیروی ایمان و اخلاص توانستند ابرقدرت ها را شکست دهند.

حجت الاسلام حسینی صدر دوران دفاع مقدس را نشأت گرفته از قیام کربلا دانست و عنوان کرد: هم اینک نیز مقابله با گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه توسط تربیت یافتگان مکتب دفاع مقدس انجام می شود.

وی با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، ابراز داشت: امروزه عزاداری های دهه اول ماه محرم در کشورهای غیرمسلمان نیز برگزار می شود و فریاد لبیک یا حسین (ع) در تمامی نقاط دنیا طنین انداز است.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: مکتب عاشورا درس آموز است و باید مسلمانان از تمامی صحنه های آن الگو و عبرت بگیرند.

وی اظهار داشت: انتخابات نخست وزیری عراق در روزهای آینده برگزار می شود و بیگانگان از جمله آمریکا و متحدانش به دنبال مداخله در آن هستند.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: مردم و مسئولان اجرایی عراق برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان بیش از پیش هوشیار باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
حاج آقا مگه تا الان تفکر دیگری حاکم بوده
نام:
ایمیل:
* نظر: