به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین"خبردنا" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. شما مخاطبین عزیز می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خبردنا - علیمراد تقی پور: انتخابات نمود دخالت مردم در امور سیاسی است. انتخابات نمود ازادی سیاسی در هر کشوری است. با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی تب و تاب فعالیت های انتخاباتی در استان به اوج خود می رسد.

سید محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یکی از چهره‌های ماندگار در تاریخ این دیار است که حضور در منصب قضا و مقننه باعث شد که در جهت رفع مشکلات مردم به محبوبیت ماندگاری دست پیدا کند.

 ورود موحد به مجلس شورای اسلامی در دوره‌ای همراه شد که خسارت‌های برجای مانده از جنگ تحمیلی و محرومیت تاریخی آن در کهگیلویه و بویراحمد و مناطقی که نه جاده و آب داشتند و نه خبری از گاز بود.

موحد که وکیلی زبردست و پرنفوذ در مجلس بود اگر موکلی به او مراجعه می‌کرد با شفافیت و صداقت پیگیر مشکلات وی بود و تا رسیدن به سرانجام مطلوب پیگیر بود.

به راستی راز ماندگاری موحد در بین سیاسیون و نمایندگان ادوار مجلس چیست که هنوز کهگیلویه بزرگ وی را فریاد می زند.

او در سخت ترین شرایط مردم را رها نکرده و همواره پاسخگوی مردم بوده است.

حوصله صبر و‌شکیبایی برای پیگیری مشکلات ریز و‌ درشت مردم از موحد ، موحد ساخت تا امروز پس از ۱2 سال دوری از نمایندگی کهگیلویه بزرگ همچنان محبوب امواج خروشان مردم باشد.

موج‌‌ محبوبیت موحد درسی ارزشمند برای مسئولانی است که اطراف خود حصاری تنیده و‌ از مردم جدا شده اند.

موحد نشان داد فارغ از افکار سیاسی اش  مردم‌داری را بخوبی می داند و بی ریا با مردم دیارش چنان یکی شده که اکنون‌درب هر خانه ای حتی مخالفانش بر روی وی باز است.

موحد بی شک ستاره بدون افول مردم داری دیار محروم‌ کهگیلویه بزرگ است که اکنون همچون صدف  در میان سیل امواج خروشان ملتی قدرشناس به این سو و آن‌ سو در حرکت است.

موحد همچون سایر مدیران ارشد این ملک و مملکت خالی از  نقص و نقد نیست اما باید پذیرفت که او با همه نقدهایش این روزها برگ برنده ای دارد که سایرین در کوتاه مدت نتوانستند آن را حفظ کنند و آنهم مردم داری است که البته چاشنی صداقت و‌ راستگویی را با خود همراه دارد.

موحد هر چند در فضای سیاسی ممکن است به مخالفانش امتیازی قائل نشد اما هرگز هم برای آنها پرونده سازی نکرد.

این روزها موج‌‌محبوبیت موحد که‌در عکس های زیر می بینیم پاسخی شایسته از سوی مردمی است که نشان داده اند قدرشناسی را همچنان فراموش نکرده اند.


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
موحد را باید جز چهره های ماندگار استان بحساب اورد موحد کسی است که تمام زندگیش صرف مردم استان شده زنده وپاینده باد... ارزوی سلامتی و صحت وتندرستی و موفقیت مظاعف برای ایشون دارم
شرعی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
موحد سمبلی از همه خوبیهاست.
موحد یعنی همتا ندارد...
موحد شیر زمینه.. کهگیلو داغشه نبینه..
موحد 16 سال نماینده 16 کار ؟!!!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
موحد یعنی 16 سال نماینده مجلس یعنی :
16 سد - 16 دانشگاه - 16 تونل - 16 کارخانه - 16 معدن - 16 تسویه خانه آب - 16 متر باند فرودگاه - 16 هکتار آبیاری تحت فشار - 16 مدرسه - 16 شهر و شهرستان - 16 پالایشگاه - 16 پتروشیمی - 16 کارخانه سیمان - 16 تا چی ؟ 16 تا کجا ؟ 16 تا کو ؟ 16 تا کی
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
درود وصد درود بر این مرد بزرگ ومردم دار که مادر گیتی چون او نخواهد زایید.به نظر بنده مسؤلین مملکت باید در س مردم داری ودربطن مردم بودن واز مردم وبرای مردم بودن را از موحد یاد بگیرند .جده اش زهرای اطهر پشت وپناه ویاریگر او باشد. وانشاء الله خواهد بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
موحد 16 سال مجلس بود چه کارخاصی برای مردم کهگیلویه انجام داد که حالا می خواهد انجام دهد 16 سال مردم کهگیلویه بر سر هم می زندند و نمی دانستند موحد با آنها چکار کرد. 16سال مردم درفر ورکو بودند نتوانست یک راه ارتباطی بین شهرستانها بوجود بیاورد وقتی چنین ارتباطی راهی نباشد مردم از اون شهرستانها مهاجرت می کنند به شهر های دیگر او مردی بود که فقط درمجلس می نشت وهیچ حرفی نمی زد. نه درباره قانونو مصوبات و حق مردم سکوت میکرد و به هرچیزی که درمجلس مصوب می شد رای مثبت می داد. نه کارخانه ای نه راه ارتباطی نه آبی و برقی وغیرو نتوانست به کهگیلویه بیاورد.حتی درقضیه شهرستانی شدن مردم بهمئی لیکک مخالف بود. وبه زور آوردنش ازش امضا گرفتند.دراین 16 سال نیروهای حزبی و اصلاح طلب را له کرد و حتی کوچکترین کاری هم به این دوگروه ندادو مخصوصا ریشه اصلاح طلبان را ازبیخ درآورد. به قول خود لیدرهای موحدبه هیچ کس رحم نمیکنند.حالا می خواهد برود مجلس چکار وعامل عقب ماندگی مردم کهگیلویه بزرگ میشه .اون هم حالا که سنی ازش گذشته است و توانایی کار ندارد بهتر بود ایشان کنار برود و فرصت را به یک جوان انقلابی می داد.
لر اصلاح طلب
|
United States
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
موحد ۱۶ سال بود وکاری نکرد،۱۲ سال هم نبود و فک فامیلاتون ۱۲ سال بودن،بگو توی این ۱۲ سال چرا گلی ب سر دهدشت و کهگیلویه زده نشد؟نه موحد و نه فامیلای بویراحمدی تون هیچکدوم دلسوز این دیار نبودن.یه نگاه ب سمت خودتونم بکن.جنگ این ۱۲ سال اخیر رو نمیکنی میخوای برگردی ب ۳ دهه قبل؟خیلی باحالی خداییش
نام:
ایمیل:
* نظر: