به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
خبردنا: نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شما ندیدید من در مسوولیتی باشم و قولی بدهم به مردم که انجامش ندهم گفت: معتقدم با همین شرایط تحریم هم می توان طی برنامه ای ۵ساله اقتصاد کشور را به ثبات رساند.یعنی کاری کرد که دخل و خرج مردم با هم بخواند.

 محمد باقر قالیباف در سلسله نشست های نیروهای انقلابی با موضوع مردم مقاومت و کارامدی یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع الزهرا(س) قیامدشت سخن می گفت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، حادثه تلخ هواپیمایی اخیر، سیدالشهدای مقاومت سردارسلیمانی و امام شهدا(ره) و تسلیت ایام فاطمیه با پرداختن به دوران دفاع مقدس بیان کرد: درواقع. ان کسی که جنگ را در همه شووناتش اداره کرد و پیش برد مردم بودند نه ارتش و سپاه. از دوران دفاع مقدس تا امروز به همان میزان که از مردم فاصله گرفته ایم بر مشکلات مان افزوده شده است.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام بااشاره به موضوع داعش و شهدای مدافع حر م اظهار داشت: : خیلی ها می گفتند مگر می توانید مقابل امریکا و پولی که کشورهای مزدور منطقه می گذارند بایستید؟ اما دیدید شهید سلیمانی با دست خالی و با اتکا به جوانان جهان اسلام چگونه توانست موفق شود. به طوری که کاملا می توان دید که وعده خدا مبنی بر اینکه مهم نیست چقدر عده و عده دارید مهم این است که خالصانه همه امکانات تان را بیاورید و ما وعده پیروزی می دهیم محقق شد.

قالیباف با اشاره به موضوع زدن پهباد امریکایی و همچنین پایگاه عین الاسد گفت: از جنگ جهانی دوم تا امروز هیچ وقت هیچ دولتی نتوانست به یک سنگر و یک مقر امریکایی جرات شلیک یک تیر داشته باشد اما نظام و انقلاب اسلامی معتقد به سنت های الهی ایستاد و توانست اینکار ا بکند.

فرمانده لشگر پنج نصر در دوران دفاع مقدس با تاکید بر تکیه بر مردم خصوصا جوانان افزود: وقتی در نیروی هوایی حرف از شهید مقدم می زنیم یعنی حرف از جوانان متدین انقلابی و شجاعی که این اتفاقات مثبت به دست شان رقم خورد. افرادی که تکیه شان به خدا یود. وقتی از شهید سلیمانی و شهدا می گوییم بایدبدانیم انها متعلق به مکتب علوی و عاشورا هستند.. مثل انهایی نیستند که چنین جوان های داشته باشند اما برای حل مشکل تمنا از دشمن بکنند.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که ایا این روش فقط در حوزه مسائل امنیتی و نطامی است و ایا خدای این حوذه خدای حوزه اقتصاد و فرهنگ و سیاست نیست؟ اظهار داشت: ما مردم مان را فراموش کرده ایم. هرچه که گذشت ما مسوولان از مردم فاصله گرفتیم. این یک اشکال مان است. وقتی ما حرف ازفرهنگ جهادی می زنیم یعنی تمام وقت و فکرو کارت با همان سنت های الهی منطبق باشد. . وقتی با رویکرد مدیریت جهادی کار را دنبال نمی کنیم و منتظریم تا امکانات بیاید شرایط بدین گونه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: