به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد :
اگر لایق آن باشیم و لیاقت ها را به منصه ظهور بگذاریم بی شک پایدار خواهد ماند، اما اگر لایق نباشیم از دست خواهد رفت.
خبردنا : نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکس که لایق آزادی و رهایی از کمند اسارت نباشد به اسارت بازخواهد گشت.

به گزارش"خبردنا"، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه دیدار با اعضای کمیته های  ستاد هماهنگی برگزاری دهه فجر، افزود: انقلاب اسلامی ایران به مردم مؤمن کشور آزادی بخشید.

آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: پیروزی ۲۲ بهمن پیروزی آزادی انسان ها از کمند مستبدانی بود که می خواستند مدیریت حیات انسان مومن را بر عهده بگیرند و انقلاب یعنی خروش مردم علیه چنین استکباری و پیروزی یعنی به دست آوردن چنین آزادی.

آیت الله ملک حسینی افزود: اگر لایق آن باشیم و لیاقت ها را به منصه ظهور بگذاریم بی شک پایدار خواهد ماند، اما اگر لایق نباشیم از دست خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید مجدد بر این حدیث که  هرکس لایق آزادی و رهایی از کمند اسارت نباشد به اسارت بازخواهد گشت، افزود: دهه فجر نمود شکر از این آزادی است که باید  بتوانیم جلوه ای از این شکر را در کشور برای جهان امروز به نمایش بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان رعایت سه اصل هماهنگی، کم هزینگی و اصل پر جلوه بودن مراسم را ضروری برشمرد و تاکید کرد:  هماهنگی از انجام کارهای متداخل و متداول جلوگیری می کند و امر متداخل و کارهای متداول آسیبی برای فعالیت های مناسب دهه فجر است و هماهنگی جلوی آنها را خواهد گرفت.

آیت الله ملک حسینی به اصل کم هزینگی اشاره کرد، و افزود: با توجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی قرار داریم باید تلاش شود که روح اقتصاد مقاومتی را بر همه فعالیت ها حاکم کنیم و تحقق اصل کم هزینگی با تحقق اصل هماهنگی امکان پذیر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان به برگزاری جشن ها و مراسمات این ایام اشاره کرد و افزود: این مراسمات و برنامه ها باید پر جلوه باشد تا برای نسل هایی که می خواهند به نسل گذشته انقلاب بپیوندند جذابیت های لازم را داشته باشد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: حفظ و رعایت حرمت ایام فاطمیه در روزهای آخر دهه مبارک فجر لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ادای تکلیف غیر از رفع تکلیف است و در ادای تکلیف انسان تکلیف را با جذابیت های لازم انجام می دهد یعنی با عشق به سوی تکلیف می رود و آن را انجام می دهد.

آیت الله ملک حسینی افزود: انسان در رفع تکلیف از باری که روی دوش او گذاشته شده است غضبناک است  و آن را انجام می دهد و چقدر این دو باهم تفاوت دارند که انسان برای ادای تکلیف آماده شود یا برای رفع تکلیف.


نام:
ایمیل:
* نظر: