به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
در این سفر بیش از 300 میلیارد تومان در بخش‌های اقتصادی، توانمندسازی اقتصادی، مشارکت اقتصادی و طرح‌های سرمایه‌گذاری خود ستاد اجرایی و واحدهای این ستاد در استان سرمایه‌گذاری خواهد شد
خبردنا : مدیرعامل بنیاد برکت از سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریالی این بنیاد در طرح‌های زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش " خبردنا " به نقل از فارس ، دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دکتر عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت به منظور بازدید از طرح‌های بنیاد برکت وارد استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج شدند.

مدیرعامل بنیاد برکت در بدو ورود به شهر یاسوج  گفت: در این سفر بیش از 300 میلیارد تومان در بخش‌های اقتصادی، توانمندسازی اقتصادی، مشارکت اقتصادی و طرح‌های سرمایه‌گذاری خود ستاد اجرایی و واحدهای این ستاد در استان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

عارف نوروزی تصریح کرد: بیش از 60 میلیارد تومان از 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های زیربنایی احداث مساجد، مدارس، خانه‌های بهداشتی و مراکز درمانی، همچنین طرح‌های آبرسانی و احداث کتابخانه هزینه خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: بنیاد برکت با بنیاد مسکن مشارکت دارد که در همین خصوص 500 واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.

 سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مدیرعامل بنیاد برکت دو روزه خواهد بود و بازدید از شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و باشت و همچنین مناطق محروم قلعه رئیسی و دیشموک استان از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است .

حضور مدیران ارشد بنیاد های بزرگ غیر دولتی و ثروتمند در استان یکی از شعارهای انتخاباتی سردار هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ بود که پیش از این نیز محقق شد بود .

شکی نیست که سفر مدیرعامل بنیاد برکت نقطه عطفی در حضور فعال این بنیاد در مناطق محروم استان بخصوص کهگیلویه بزرگ است .
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
1
بنیاد برکت کار بزرگواری بود یادش بخیر
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
1
هنوز که هیچ چیزی عملی نشده است در حد حرف و شعار است .
نام:
ایمیل:
* نظر: