به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
طی حکمی:
امید است با اتکال به خدای متعال و همراهی تمامی کارکنان و مدیران دلسوز امور مالیاتی شهر و استان تهران در این ماموریت دسته جمعی موفق و در انجام وظایف محوله در راستای اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید
خبردنا : رئیس امور مالیاتی تهران بزرگ منصوب شد .

به گزارش"خبردنا" طی حکمی از سوی سید کامل تقوی نژاد رئیس امور مالیاتی کشور " محمدرضا نوری" بعنوان رئیس امور مالیاتی تهران بزرگ منصوب شد .

در حکم رئیس جدید امور مالیاتی تهران بزرگ آمده است :

جناب آقای محمد رضا نوری

با عنایت به تخصص ، تعهد ، شایستگی ، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران منصوب می شوید .

انتظار می رود در راستای اهداف بلند مدت سازمان امور مالیاتی کشور در زمینه تحول نظام مالیاتی با بهره گیری از مدیران و نیروهای کارآمد ، خدوم ، متخصص و متعهد آن امور و هماهنگی ادارات کل امور مالیاتی و با تکیه بر تعامل سازنده با مودیان محترم در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی با انجام وظایف قانونی ، وصول درآمدهای مالیاتی ، روزآمد نمودن فعالیت ها و مکانیزه کردن فرآیندهای مالیاتی در چهارچوب طرح جامع مالیاتی تمام مساعی خویش را بکار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نفرمائید .

امید است با اتکال به خدای متعال و همراهی تمامی کارکنان و مدیران دلسوز امور مالیاتی شهر و استان تهران در این ماموریت دسته جمعی موفق و در انجام وظایف محوله در راستای اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید .

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام این ماموریت مهم را از درگاه خداوند متعال خواستارم .

گفتنی است رئیس جدید امور مالیاتی تهران بزرگ از لر زبانان شهرستان "'گناوه" می باشد .


نام:
ایمیل:
* نظر: