به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خبر داد:
راهزادی گفت : مدیریت مصرف، کاهش نرخ تلفات و قرائت از راه دور از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای نصب کنتور هوشمند در قالب طرح ملی فهام است.
خبردنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از نصب هزار و ۱۰۰ کنتور هوشمند برق برای نخستین بار در این استان خبرداد.

به گزارش "خبردنا" از گچساران ، داود راهزادی در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در دوگنبدان اظهار داشت: برای نخستین‌بار یک هزار و 100 کنتور هوشمند برق در قالب طرح ملی فهام در مناطق مختلف استان نصب شد.

وی با برشمردن ویژگی‌های کنتور هوشمند برق، افزود: مدیریت مصرف، کاهش نرخ تلفات و قرائت از راه دور از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای نصب کنتور هوشمند در قالب طرح ملی فهام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: نصب کنتورهای هوشمند در مدت زمان 60 روز برای مشترکین صورت گرفت و کنتورهای هوشمند نصب شده برای تمامی مشترکین دیماند اولیه و ثانویه بوده است.

وی تعداد مشترکین دیماند در کهگیلویه و بویراحمد را حدود 3 هزار و 200 مشترک عنوان کرد و گفت: درصورت تخصیص دوباره ، آمادگی کامل برای نصب 2 هزار و 100 کنتور هوشمند دیگر نیز از سوی این شرکت وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: