به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
جهانتاب افزود: بانصب کنتور فهام دیماند بسیاری از مشکلات در حوزه خدمات رسانی و یا نظارت برنحوه مصرف انرژی رفع می شود.
خبردنا: معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری یک هزار و 142 انشعاب رایگان توسط دولت تدبیر و امید به متقاضیان نیازمند، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، مساجد و گلزارهای شهدای هشت سال دفاع مقدس در این استان خبرداد.

به گزارش"خبردنا" ، " فتح الله جهانتاب " در برنامه تلویزیونی شبکه دنا گفت: در سالجاری و براساس تصمیم مدیران ارشد توانیر، یک هزار و 142 انشعاب رایگان در قالب کمک به خانواده معظم شاهد و ایثارگر، نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی، گلزارهای شهدا و مساجد در این استان واگذار شد.

وی با بیان اینکه از تعداد انشعابات واگذار شده 80 درصد آن معادل 913 انشعاب به متقاضیان خانگی واگذار شده است، اظهارداشت: 96 انشعاب نیز به مساجد و گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در یکسال گذشته از سوی دولت تدبیر و امید بطور رایگان واگذار شده است.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم در سالجاری تعداد سهمیه واگذاری انشعابات رایگان به خانواده های معظم شاهد، مساجد ، گلزارهای مقدس شهدا و نیازمندان تحت نهادهای حمایتی به این استان بیشتر شود.

جهانتاب در بخشی دیگر از سخنان به پرداخت پاداش تشویقی به 700 کشاورز کهگیلویه و بویراحمد که در زمان پیک بار صرفه جویی کرده اند خبرداد.

وی گفت: کشاورزانی که در زمان کشت و پیک مصرف اقدام به صرفه جویی در چهارساعت پیک بار کنند 20 ساعت برق رایگان می توانند استفاده کنند.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از نصب بیش از یک هزار کنتور فهام دیماند برای اولین بار در این استان هم خبرداد.

جهانتاب افزود: بانصب کنتور فهام دیماند بسیاری از مشکلات در حوزه خدمات رسانی و یا نظارت برنحوه مصرف انرژی رفع می شود.

وی ادامه داد: در سالجاری بیش از هشت هزار و 800 انشعاب جدید برای مشترکین در کهگیلویه و بویراحمد نصب شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: