به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:
متخلف دارای سابقه شکار غیر مجاز بود که مجددا" توسط مامورین محیط زیست شهرستان بویراحمد دستگیرکه حین فرار از ماشین خود 3 قطعه کبک معمولی شکار شده را به بیرون پرتاب می کند که در همین حین توسط مامورین دستگیر و اعمال قانون شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی شک صدور چنین احکامی نشان از توجه قابل تحسین قضات دادگاه نسبت به مسائل زیست محیطی استان می باشد.

"سید اسدالله هاشمی " به خبردنا افزود: متخلف دارای سابقه شکار غیر مجاز بود که مجددا" توسط مامورین محیط زیست شهرستان بویراحمد دستگیرکه حین فرار از ماشین خود 3 قطعه کبک معمولی شکار شده  را به بیرون پرتاب می کند که در همین حین  توسط مامورین  دستگیر و اعمال قانون شد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از دادرس شعبه 103 دادگاه کیفری 2 یاسوج برای صدور چنین احکامی افزود: بی شک صدور چنین احکامی نشان از توجه قابل تحسین قضات دادگاه نسبت به مسائل زیست محیطی استان می باشد.

وی افزود: سابقه شکار غیر مجاز وعدم اصلاح متهم و تکرار مجدد جرم باعث محکومیت متهم به منع از حمل سلاح  بمدت 2 سال و الزام به نظافت پارک جنگلی یاسوج بمدت 4 ماه با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان با رعایت اصول ایمنی و نظامات دولتی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: