به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۰۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
نماينده كهگيلويه بزرگ تاكيد كرد : با همكاري مسولان استاني و همراهي مديران وزارت نيرو انشالله رفع اين مشكل خواهيم بود
خبردنا: نماينده كهگيلويه بزرگ خواستار ارائه برنامه زمان بندي شده شركت توزيع برق استان براي رفع مشكل قطعي برق شهرستانهای بهمئي و لنده شد.

سردار عدل هاشمي پور در گفت و شنود اختصاصي با خبردنا از تهران با تقدير از تلاشهاي مستمر و ويژه شركت توزيع برق استان كهگيلويه و بويراحمد در دولت يازدهم براي پايدار كردن برق شهرستانهای بهمئي و لنده گفت : با تمامي تلاش هاي اين عزيزان همچنان شاهد قطعي برق در اين شهرستانها هستيم كه البته بخشي از مشكلات آن به استان خوزستان بر مي گردد .

نماینده شهرستان های کهگیلویه, بهمئی , چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش های ازسوی مسولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط شکل گرفته و باید برای سرعت بخشی به راه اندازی ایستگاه برق بهمئی و لنده این تلاش ها شدت بیشتری بخود بگیرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: از مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم برنامه های زمانبندی شده در حوزه توزیع برای رفع مشکلات برقی این دو شهرستان را بزودی تحویل نماینده مردم بدهند.

هاشمی پور تصريح كرد : شهرستان بهمئی دارای مشکلاتی در حوزه برق بوده که برای رفع این مشکلات بایستی ایستگاه 132 کیلوولت راه اندازی بشود.

وی با بیان اینکه راه اندازی ایستگاه 132 کیلوولت بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید توسط شرکت برق منطقه ای خوزستان به اتمام برسد, خاطرنشان کرد: بدون شک با شروع بکار وزارت مهندس بیطرف وزیر دولت دوازدهم تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه حیاتی بکار خواهم گرفت.

وی پیشرفت فیزیکی ایستگاه 132 کیلوولت بهمیی را 40 درصد عنوان و تصریح کرد: بطور ویژه این پروژه را تاحصول نتیجه پیگیری و به فعالیت عمرانی آن شدت خواهیم بخشید.

نماينده كهگيلويه بزرگ تاكيد كرد : با همكاري مسولان استاني و همراهي مديران وزارت نيرو انشالله رفع اين مشكل خواهيم بود .
نام:
ایمیل:
* نظر: