به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۱۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
تاسف بار اما واقعی :
نگارنده که افتخار شاگردی دکتر وکیلی را در کارنامه خود دارد با شناخت عمیق از ایشان تاکید می دارد که وی فردی دلسوز ، با غیرت ، متعصب ؛ صادق ، زلال و توانمند است که عشق خدمت به ارتقاء فرزندان استان را همواره در این سالها با گوشت و پوست و استخوان خود نشان داده است. چه بسیار خدمات شایسته ایشان به فرزندان استان که رسانه ای نشده و نباید هم بشود چرا که حسودان در کمین اند . آیا چنین فردی شایسته تخریب است ؟ آنهم از سوی هم استانی های خود ؟
خبردنا – عادل علیبازی : استان " کهگیلویه و بویراحمد " استانی کوهستانی ، کوچک و البته سرشار با نیروی انسانی مستعد است که در هر سطح مدیریتی در کشور قرار گرفته اند در سلامت نفس و پاکدستی بخوبی درخشیده اند .

هرچند نوع دوستی و حس رفاقت در میان هم استانی های عزیز در سطوح مختلف استانی و ملی بخوبی دیده می شود اما باید پذیرفت که زادگاه کوهستانی ما بر افق نگاه ما و خشن بودن مان تاثیری بسزا گذاشته و البته این را به حس حسادت ذاتی برخی دوستان هم باید اضافه کرد .
 
بسیاری از تحصیلکردگان و نخبه های ما هنوز گرفتار افق نگاه به کوهستان زادگاه خود هستند و دید وسیعی به حوادث ملی و کشوری ندارند . همچنان فقط تا نوک دماغ خود را می بینند و تحلیل بیش از آن برایشان سخت و  شاید طاقت فرسا باشد .

در کنار این طرز نگاه ، حس پایین آوردن آنکه در حالا بالا رفتن است را هم دارند به این معنی که حاضر نیستند برای رسیدن به آنهایی که با زحمات شبانه روزی در حالا بالا رفتن هستند تلاش کنند و جالب آنکه برخی ها همین تلاش را برای به زیر کشیدن  همشهری خود که بالاتر رفته بکار می بندند که البته هرچند تاسف بار است اما واقعیت دارد .

حس حسادت  و عقده گشایی های شخصی دامن بسیاری از فرزندان شایسته استان را گرفته است و این روزها شاهد چنین وضعیتی برای دکتر " محمد علی وکیلی "  فرزند شایسته " استان کهگیلویه و بویراحمد " و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هستیم .

در باب اصل هجمه ای که به این شخصیت دلسوز و با غیرت و متعصب  ملی هم استانی شد حتما اگر خودشان صلاح دیدند مطالبی را بیان خواهند کرد اما تاسف نگارنده از این است که چرا این هجمه باید از سوی برخی مغرضان هم استانی طراحی و  در شبکه های اجتماعی بسرعت نشر داده شود ؟

آیا این مغرضان مریض از وضعیت مناصب خانواده های سایر مسئولان ارشد کشوری اطلاعی دارند ؟  آیا جرات پرداختن به وضعیت آنها را دارند ؟ آیا خانواده مسئولان بخصوص خانواده مسئولان هم استانی نباید در مناصب بکار گرفته شوند  آنهم مناصب ملی که قطعا کمک به استان خواهد بود ؟

آیا نشر دهندگان بخود اجازه دادند کوچکترین تحقیقی درباره مثلا شرکتی که پسر کوچک آقای وکیلی در آن کار می کند داشته باشند ؟ اصولا شرکتی با سه نفر نیرو آیا شایسته چنین هجمه ای بود یا چون دکتر وکیلی و خانواده وی از خون و رگ و ریشه ما " کهگیلویه و بویراحمدی " ها است باید اینچنین مورد نوازش بیرحمانه هم استانی های دید پایین اش قرار گیرد ؟

نگارنده که افتخار شاگردی دکتر وکیلی را در کارنامه خود دارد با شناخت عمیق از ایشان تاکید می دارد که وی فردی دلسوز ، با غیرت ، متعصب ؛ صادق ، زلال و توانمند است که عشق خدمت به ارتقاء فرزندان استان را همواره در این سالها با گوشت و پوست و استخوان خود  نشان داده است. چه بسیار خدمات شایسته ایشان به فرزندان استان که رسانه ای نشده و نباید هم بشود چرا که حسودان در کمین اند . آیا چنین فردی شایسته تخریب است ؟ آنهم از سوی هم استانی های خود ؟

آیا هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی چنین وضعیتی را ندارد که دوستان جنبشی و غیر جنبشی تمام عقده های خود را به دلایل سیاسی بر روی همشهری خود که الحمدالله جایگاه شایسته ای در کشور آنهم بدون رانت  و تنها با تکیه بر داشته های خود کسب کرده خالی نمودند ؟

. آیا تخریب کنندگان حسود می دانند که فرزندان و خانواده های سایر مسئولان ارشد کشور چگونه و کجا زندگی می کنند ؟ البته که داشتن چند عنوان مدیریتی کوچک حتی قابل گفتن نیست چه برسد به تخریب آنهم تخریب یک هم استانی که در جایگاه خود می درخشد .

با کمال تاسف و تاثر باید گفت برخی ها از  کوهستان کهگیلویه و بویراحمد  تنها نگاه کم عمق و حس حسادت و خشن بودن را آموخته اند و کاش از این سرزمین بکر مادری مان صعود به قله ها و نگاه بسیط و وسیع را از بالای قلل بلند آن یاد گرفته بودند . سخت کوشی و مرد بودن را می آموختند و مبارزه برای ماندن در سخت ترین شرایط را  .

بی شک تخریب فرزندان استان در مناصب ملی به هر دلیلی خیانتی است که در تاریخ استان برای افراد مخرب نوشته خواهد شد و یقین بدانید بخشیده نخواهید شد .

 ما اگر دلسوز توسعه استان هستیم باید فرزندان استان در مناصب ملی را فارغ از گرایش های سیاسی و قومی و قبیله ای حمایت کرده و اگر نقدی هم هست که قطعا هست باید منصفانه و دلسوزانه به آنها منتقل کنیم نه اینکه خود آتش بیار معرکه  شویم .

کهگیلویه و بویراحمد مگر چند وکیلی  و تقوی نژاد و غریبپور و هاشمی و تاجگردون و ......... دارد که هر روز از درون استان برای رسانه های ملی خوراک تخریب تهیه می شود ؟ منافع شخصی خود را بر منافع استان اولویت ندهیم و تلاش کنیم تا در کابینه ها و مجالس آینده شاهد  حضور این عزیزان باشیم که قطعا سود حضور آنها بیش از ضرر نبود آنها خواهد  بود .

 و در آخر یقین دارم دکتر " وکیلی " فارغ از فحاشی های عده ای کوته بین و حسود  همچون گذشته ثابت قدم در مسیر حمایت از فرزندان استان گام برداشته و برخواهد داشت .  حاسدان بدانند او بیدی نیست که به این  بادها و طوفان ها بخود بلرزد .

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
درود بر دكتر وكيلي افتخار استان
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
لعنت بر کسی که نمیخواهد بودجه استان به بویراحمد برسد نه میخواهد یک بویر احمدی پیشرفت داشته باشد هرکیه فردی کوته بین و معامله گره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
واقعا زیبا نگاشته شده و احسنت به آقای علیبازی. این درد را سال هاس من با خود دارم و به دوش می کشم.
درد آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
سلام درود بر دکتر علیبازی، مثل همیشه در بزنگاه ها از فرزندان استان حمایت خوبی داشتی. به داشتن شما افتخار می کنیم و امیدواریم رزندان ملی هم استانی نیز قدر شما را بدانند.
واقعا دکتر وکیلی انسان شایسته و با فهمی است و در مورد ایشان زیبا نوشتی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
سلام بردکتروکیلی.شجاع نترس.اون فردی باشهامت از هیچ کس ترس
نام:
ایمیل:
* نظر: