به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه مالی ما در سال 97 است و به طور قطع مدیریت و برنامه‌ریزی خوبی در سال آینده داریم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ‌پیشرفت فیزیکی محور پاتاوه ـ دهدشت مطلوب نیست‌، گفت: اتصال جاده لنده به محور پاتاوه ـ دهدشت مهم‌ترین خواسته مردم شهرستان لنده است.

به گزارش "خبردنا"، علی محمد احمدی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لنده، اظهار داشت: هدف از این سفر بازدید از بخش‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام لنده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بازدید از پروژه‌های راه‌های ارتباطی، بخش‌های فرهنگی، آب شرب و فضای آموزشی به عمل آمده به طور نسبی پروژه‌های شهر لنده پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

احمدی با اشاره به محدودیت منابع موجود و سطح توقعات مردم از پروژه‌ها، افزود: پروژه اتصال جاده لنده به  محور پاتاوه ـ دهدشت از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است و علی‌رغم فعال بودن پروژه توسط پیمانکار پیشرفت فیزیکی مطلوبی ندارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و ‌بویر‌احمد بیان کرد: امید است با‌‌ پیگیری‌های که در ماه‌های آینده انجام می‌شود منابع لازم استانی و سایر منابع دیگر تامین  شود و پیمانکار پروژه اتصال جاده لنده به محور پاتاوه - دهدشت فعال تر شود.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین مسائل تاثیر‌گذار در جامعه است، تاکید کرد: در خصوص تکمیل پروژه‌های مجتمع فرهنگی، مصلی نماز جمعه و فرهنگ سرا این شهرستان در نیم فصل مالی باقی مانده آنچه در توان ما است برای تامین اعتبار این پروژه‌ها تلاش می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه مالی ما در سال 97 است و به طور قطع مدیریت و برنامه‌ریزی خوبی در سال آینده داریم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
کی میای دیشموک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
دکتر جان پنج سال است که سازمان مدیریت چشمش به گچساران است و بس
نام:
ایمیل:
* نظر: