به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
استاندار افزود: بطور مستمر و در همه برنامه ها و مناسبت ها، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در اولویت باشد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دومین روز از سفر شهرستانی خود با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش "خبردنا"، علی محمد احمدی با حضور تاج گردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گچساران، ضمن گرامیداشت یاد امام شهدا، یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با قراعت فاتحه و گل افشانی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

احمدی، شهیدان را قهرمانان و افتخار آفرینان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ایثارگری، جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهیدان افتخاری بزرگ که برتارک نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشان و ماندگار خواهد ماند.

استاندار با بیان اینکه، نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث خون هزاران شهید، جانباز و حاصل مقاومت آزادگان سرافرار و پایداری نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی است، تاکید کرد: همه وظیفه داریم  و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای انقلاب و نظام، صیانت و پاسبانی کنیم.

احمدی، حضور در گلزار شهداء، تکریم خانواده های ایثارگران و دیدار با خانواده شهیدان را پاسداشت راه و انگیزه ناب آنان در دفاع از ارزش ها و کیان انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: بطور مستمر و در همه برنامه ها و مناسبت ها، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در اولویت باشد.

احمدی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی موظفند درخصوص تکریم خانواده های معظم شهداء، ساماندهی گلزار شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کنار دستگاه های فرهنگی و متولیان امر تلاشی همیشگی داشته باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
احسنت
نام:
ایمیل:
* نظر: