به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
جوانمرد در پاسخ به سوال دیگری که زراعی مدعی شد شما از الفاظ رکیک استفاده می کنید وچندین بار قصد بیرون کردن وی را از جلسات داشته اید؟ تصریح کرد: اتفاقا آقای زارعی جلوی بازرس استانداری و کارکنان فرمانداری از الفاظ رکیک علیه من استفاده کرده و من به احترام مسولان حاضر سکوت کرده ام.
خبردنا: بخشدار بهمئی گرمسیر به سخنان رئیس شورای سرآسیاب یوسفی و رئیس شورای بخش بهمئی گرمسیری واکنش نشان داد.

" هیبت الله جوانمرد " در گفت و گو با خبردنا گفت:‌ من قصد پاسخ گویی بصورت تخریب را ندارم زیراکه آرامش حوزه بخش بهمئی گرمسیری اولویت اول ما است.
 
وی با بیان اینکه شورا و دهیاری بخش بهمئی گرمسیری دارای تخلفاتی هستند و پرونده آنان در مراجع ذی صلایح برابر مستندات در حال پیگیری است،اظهارداشت:‌ درچهارسال گذشته که مسوولیت بخشداری بخش بهمئی گرمسیری برعهده بنده بود 2 انتخابات را در کمال آرامش برگزار نمودم.

بخشدار بهمئی گرمسیر افزود: در این بخش طی چهار سال مسولیت من هیچگونه درگیری، نزاع قومی و تشنجی بوجود نیامده است و حتی در زمان برگزاری انتخابات، کوچکترین تخلف گزارش نشده و بعنوان بخشدار نمونه استان در برگزاری انتخابات برگزیده شده ام.



جوانمرد با اشاره به اینکه با دهیار و اعضای شورا در دوران خدمتم دارای تعامل بوده ام با طرح این سوال اظهارداشت:‌ اگر مسوولان بخواهند بخشدار را تغییردهند آیا باید مدیران بالادستی را تخریب کنم؟ و البته بدون شک این کار بسیار نادرستی است.

وی با تاکید براینکه شورای دوره ی جدید تصمیم گرفتند که " آقای عادل زارعی " را برکنار کند، یادآورشد:‌ قانون اجازه عزل و نصب را می دهد نه بخشدار و اختیار شورا با من نیست.
 
بخشدار بهمئی گرمسیر با رد دخالت خود در برکناری دهیار و رئیس شورا هم ادامه داد: از لحاظ قانون ، منطق حکم می کند که اعضای شورا مستقل باشند و تصیمیم داشتند ایشان را برکنار کنند. 

جوانمرد گفت:‌من اعضای شورا را به هیچ عنوان برای کنارگذاشتن آقای زارعی تحت فشار قرار نداده ام و اعضای شورا خود صاحب تفکر هستند.

وی با اشاره به اینکه من آقای زارعی را تهدید نکرده ام چون از لحاظ قانون جرم محسوب می شود و من با قانون کاملا آشنا هستم، ادامه داد: اگر عزل و نصب ها با زور بود ، چرا قانون وضع شد؟ چرا در دوره چهار ساله قبلی و با من مخالفت نکرد؟ الان منافع وی بخطر افتاده و شروع به اتهام زنی می کند.

بخشدار بهمئی گرمسیر در پاسخ این سوال که آقای زارعی رئیس شورای سرآسیاب یوسفی شما را فردی ناکارآمد خواند هم اظهار داشت: در هیچ جایی از استان کهگیلویه و بویراحمد مانند  بخش سرآسیاب یوسفی در تمامی زیرساخت ها تلاش ها شکل نگرفته است.

جوانمرد با تشریح خدمات صورت گرفته در چهارساله گذشته در بخش بهمئی گرمسیر، تصریح کرد:‌
در زمینه راه: اکثرراهای ارتباطی و سال گذشته با مکاتبه با مدیرکل راه و شهرسازی استان واستاندار پیشین محور سرآسیاب به گرمانشاه و سرآسیاب به ممبی  آسفالت شد.

وی گفت : در بخش کشاورزی نیز  همه زمینهای کشاورزی سرآسیاب زیر کشت لیمو ، نارنج و انار و در  بخش آبرسانی هیچ روستای مشکل آب ندارد.

وی ادامه داد: در قسمت برق رسانی هم  10 دستگاه ترانسفورماتور تقویت برق به روستاهای بخش بهمئی گرمسیری اضافه شد و از سویی پست بانک در بخش سراسیاب یوسفی مستقر گردید.

بخشدار بهمئی گرمسیری از افزایش سرعت اینترنت در چهارساله گذشته در این بخش هم خبرداد و تصریح کرد:‌در بخش گازرسانی به روستاها به بخش سرآسیاب یوسفی نیز همه می دانند که در مرحله مناقصه است و از سویی دکل دیجیتال صدا و سیما نیز نصب و از کیفیت خوبی برخوردار است.

جوانمرد از انجام مکاتبات اداری برای استقرار اداراتی که در این بخش دایرنشده اند هم خبردادو خاطرنشان کرد:‌اینکه ادارت را مستقر نکرده ایم مکاتبات آن موجود است هروقت پیگیری میکنیم مسولان می گویند اعتبار کافی را نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که طومار بر علیه ی شما جمع آوری شد هم گفت: ایشان  طومار و نامه ای به استانداری بدون هماهنگی و با جعل امضای سایر اعضای شورا بصورت غیرقانونی  انجام داد
بطوری که اکنون یشتر کسانی که به نام آنها امضا شده اظهار بی اطلاعی کرده و حتی اعضای شورا خواستار برخورد قانونی با وی شدند و حرکت او را تفرقه آمیز تلقی کردند.

بخشدار بهمئی گرمسیری گفت:‌هر ساله بازرس استانداری صورت های مالی را حسابرسی می کند اگر تخلفی صورت بپذیرد با متخلف برخورد قانونی می شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما بعنوان بخشدار در کار شورا و دهیار دخالت می کنید نیز اظهارداشت:‌ فرماندار شهرستان بر امور زیر مجموعه خود نظارت دارد اگر من دخالت غیر از وظایف خود انجام بدهم برخورد قانونی  می شود هیچ انسان بالغی اجازه نمی دهد کسی بجای او تصمیم گیری کند آن هم در مسئولیتی مثل شورا و دهیار.

جوانمرد در پاسخ به سوال دیگری که زراعی مدعی شد شما از الفاظ رکیک استفاده می کنید وچندین بار قصد بیرون کردن وی را از جلسات داشته اید؟ تصریح کرد: اتفاقا آقای زارعی جلوی بازرس استانداری و کارکنان فرمانداری از الفاظ رکیک علیه من استفاده کرده و من  به احترام مسولان حاضر سکوت کرده ام. 

وی در پاسخ به این سوال که آقای زارعی مدعی شده  شما   مصوبه انتخاب دهیار را پنهان کرده اید و با این کار قصد مخالفت با دهیار  را دارید و قصد دارید گزینه منتسب به خود را روی کار بیاورید؟ 
هم یادآورشد: من هیچ شناختی از دهیار منتخب شورا ندارم که بخواهم با وی مخالفت کنم،.

جوانمرد گفت:‌ مصوبه انتخاب دهیار تحویل من نشده و از سویی وقتی اعضای شورا دهیار انتخاب می کنند من چگونه میتوانم با آن مخالفت کنم؟ و مطابق قانونی  هم انتخاب دهیار با شورا است وشورا با خانم" آسیه پورکیان اصل" مخالف است و وی را استیضاح کردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که زارعی گفت شما می گویید دولت همسو با من است و کسی نباید با من مخالفت کند هم اظهار داشت : دولت متعلق به همه مردم است و من مجری و پایبند به قانون هستم.

بخشدار بهمئی گرمسیری افزود: آقای زارعی از  لحاظ سیاسی همسو با دولت و این حرف وی  مضحک است.

انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
2
0
درود بر جومرد باصداقت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
با تشکر از بخشدار محترم
لطفآ فکری ب حال کمیته اَمداد و آب شِرب بخش بکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
واقعا درود براین مرد بزرگ اینقدر مودبانه مسائل را بیان ننموده اندبهترش این است که آقای زارعی همکاری کند و مشکلات را برطرف نمایند
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
درود بر بخشدار با صداقت و اخلاق مدار بخش سراسیاب . انشاءا... در تمام مراحل زندگی موفق باشید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
درودبر بخشدار توانا جوانمرد . ازوقتی ایشون اومد خالصانه بادلسوزی وتعصب ذاتی وی ادارات را تحت فشار قرار داد وخیلی ازادارات را مجبور به کار دربخش سراسیاب که مردم شایسته وبافرهنگی هم هستند نمود.
کارشناس ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
جهت اطلاع بخشدار
استیضاح دهیار تابع مقررات خاصی است
ماده ۵۵ :
چنانچه یک یا چند نفر از اعضای شورا نسبت به عملکرد دهیار یا عملیات دهیاری اعتراض و یا ایرادی داشته باشند، ابتدا توسط رئیس شورا، موارد را به صورت واضح به دهیار تذکر کتبی خواهند داد. در صورت عدم رعایت مفاد مورد تذکر، موضوع به صورت سئوال مطرح خواهد شد که در این صورت رئیس شورا سئوال را کتباً به دهیار ابلاغ خواهد کرد و حداکثر ظرف ده روز پس از ابلاغ، دهیار موظف به حضور در جلسه عادی یا فوق‌العاده شورا و پاسخ به سئوال می‌باشد. چنانچه دهیار از حضور استنکاف ورزیده و یا پاسخ، قانع‌کننده تشخیص داده نشود، طی جلسه دیگری موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و شورا می‌تواند با رأی اکثریت مطلق اعضا، دهیار را برکنار کند و فرد جدیدی را انتخاب نماید.
iخسرو کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
درود بر جوانمرد بزرگ
سراسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
درودبربخشدارمحترم
واقعاً بجا جواب ابهامات رادادند و مودبانه همه موارد راگفتند. حرف اخرکه گفتندمضحک یعنی خنده دار هم به درستی عنوان کردندچراکه اقای زارعی اصلاٌ همسو بادولت نبوده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
تواکثراروستاهای بخش اختلاف ونزاع بین شوراهاودهیاریهاست که به گفته انهابیشترشون بخاطردخالتهای بیجای بخشداراست درکارشون واکثردهیاریهای که دارای تخلفات مالی هستندموردحمایت بخشداربودندوهستندوعلت اصلی مخالفت جناب جوانمردبادهیاروشورای سراسیاب برسرمخالفت بادست درازی ایشان به حقوق مردم واعتبارات روستاهابودوبایدکارشوراودهیاری سراسیاب راتحسین کردکه بخاطرحفظ پست ومقام ازحق وحقوق مردم نگذشتندوجلودست درازی بعضی هابه بیت المال وایسادندوباج ندادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
اگه آقای بخشدار از تخلفات شورا و دهیار توضیح می داد خوشحال میشدم که از خود دفاع می کردم . . در مورد اینکه ایشان فرمودند که من از ۴ سال گذشته آرامش منطقه برایم مهم بود درست است و اگه اینجور نبود که قبلا اعتراض می کردم من قبلا هم شورا بودم در ضمن در دوره انتخاب دهیاری های دور چهارم ایشان بخشدار نبودند ولی ایشان دور جدید در شوراهای در روستاهای سرآسیاب و برم الوان و ده بنار اختلاف ایجاد کردند و هر روز اعضای شورا در دادگستری می باشند . . آقای بخشدار از قانون خبر ندارد که فرمود شورا تصمیم گرفتند آقای زارعی را برکنار کنند . آیا قانون اجازه می دهد که شوراها ، شورای دیگری را برکنار کنند هیات رئیسه شورا دو ساله می باشد و اعضاء محترم طبق قانون نمی توانند بنده را عزل کنند لطفا آقای بخشدار قوانین را مطالعه فرمایید . . مگه شورایی منافعی دارد که فرمودی منافع من به خطر افتاد همه می دانند که شورا حقوقی ندارد . . در مورد تلاش جنابعالی من مدعی هستم که تنها بخشی هستیم که فاقد شورای اداری می باشیم آیا اینطور نیست؟ . . ایشان مدعی هستند که طومار را با جعل امضاء تحویل دادم این در حالیست که امضاء با شماره تلفن افراد می باشد . . چطور آقای بخشدار وقتی در بخشداری نیستند کارشناس به جای ایشان امضاء می کنند ولی حالا امضاء کارشناس را قبول ندارند و مدعی است که مصوبه تحویل من نشد این در حالیست که در جلسه در بخشداری برگزار شد و مصوبه را تحویل دادم . . آقای بخشدار مدعی هستند که شورا دهیار را استیضاح کردند و در جایی دیگه مدعی هستند که مصوبه به دستم نرسید آیا این دوگانگی نیست . پس دهیار ابقاء شد ولی استیضاح نشد چون بنده ب عنوان ریئس شورا باید تشکیل جلسه بدادم طبق ماده 52و53 که دهیار باید درجلسه حضور داشته باشد که چنین نبود و در ضمن روال استیضاح : سوال شفاهی ، سوال کتبی ، در صورت قانع نشدن اعضاء حضور در کمیسیون که اعضای کمیسیون عبارتند از : فرماندار بخشدار دهیار ۳ نفر اعضای شورا دادستان و نماینده شورای شهرستان در جلسه حضور داشته باشند تا استیضاح صورت بپذیرد . جناب بخشدار واقعا استیضاح صورت گرفت؟ از مسئولین شهرستانی و استانی ایشان را توجیه کنند درضمن آقای جوانمرد روزی که جذب وزارت کشور شدبا شغل دیگری جذب شد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
1
واقعاجای تاسف داره چراجوابهارانمیفرستین وفقط موافقهارامیفرستین متاسفم برای سایتتون که فقط بی عدالتی است
نام:
ایمیل:
* نظر: