به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی عنوان شد:
وی ادامه داد: دادستانی دستور تعطیلی آن‌ها را صادر کرد و چند نفر از این قصابان خودشان بساط خود را جمع کردند.
 خبردنا: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرددشگری کهگیلویه گفت: طبق برآورد کارشناسان هر شب 60 مورد ذبح غیرمجاز دام در دهدشت صورت می‌گیرد که اگر این موارد در کشتارگاه انجام شود کمک به کشتارگاه خواهد شد.

به گزارش "خبردنا"،  "سیاوش زمان" در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی تعداد مراکز بین راهی دهدشت را 13مورد عنوان افزود: هر 13 مورد فاقد مجوز لازم هستند.

وی اظهار کرد: چندین مرحله همراه با دستگاه عضو شورای سلامت بر این مراکز نظارت انجام دادیم اما به دلیل اینکه مجوز ندارند نظارت درستی انجام نمی‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه با بیان اینکه همه قصابان غیرمجاز پلمپ کردیم، خاطرنشان کرد: اما با تعهد به شخص قاضی که مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند ؛ مجددا به کار خود ادامه دادند ولی متاسفانه به تعهد خود پایبند نبودند و روال کار غیربهداشتی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

زمان از بازدید مجددا در چند روز قبل از این مراکز خبر داد و تصریح کرد: هیچ‌کدام از آن‌ها از لحاظ بهداشتی مورد تایید نبودند.

وی ادامه داد: دادستانی دستور تعطیلی آن‌ها را صادر کرد و چند نفر از این قصابان خودشان بساط خود را جمع کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرددشگری کهگیلویه خواستار تدابیر لازم از متولیان امر به خصوص قاضی مربوطه در این راستا شد، افزود: اگر چندین مورد از این قصابان جمع‌آوری شوند قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

زمان اضافه کرد: طبق برآورد کارشناسان هر شب 60 مورد ذبح دام غیرمجاز صورت می‌گیرد که اگر این موارد در کشتارگاه انجام بگیرد کمک به کشتارگاه خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: