به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
" خبردنا " سعی می کند نسبت به انتشار اخبار و فعالیت های تبلیغاتی همه کاندیداهای محترم اقدام نماید و البته که فضا برای نقادان برنامه های کاندیداهای محترم نیز فراهم بوده تا مردم استان بتوانند در فضایی آرام همه برنامه ها را و هم نقدهای آن را ارزیابی و براساس شناخت دقیق تصمیم بگیرند .

خبردنا - عادل علیبازی *: هر رسانه  و نهادی می تواند در انتخابات پیش رو سیاست های خاص خود را داشته باشد و قطعا بر اساس آن عمل کند .

"خبردنا "بعنوان رسانه ای کاملا مردمی و بدون وابستگی سیاسی ، حزبی و گروهی سعی کرده و می کند که همواره مشی بیطرفی ، نقادی و مردمی خود را در همه دوران حفظ کرده و وظایف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خود را براین اساس انجام دهد.

انتخابات بعنوان فرایندی کاملا مردمی با دیدگاههای متنوع و متناقض و البته محترم می طلبد که رسانه ای مردمی همچون " خبردنا " برای پوشش قرار دادن همه دیدگاههای پذیرفته شده در چارچوب قانون به آن مشی بیطرفی و نقادی خود بیش از گذشته پایبند باشد.

" خبردنا "سعی می کند نسبت به انتشار اخبار و فعالیت های تبلیغاتی همه کاندیداهای محترم اقدام نماید و البته که فضا برای نقادان برنامه های کاندیداهای محترم نیز فراهم بوده تا مردم استان بتوانند در فضایی آرام همه برنامه ها را و هم نقدهای آن را ارزیابی و براساس شناخت دقیق تصمیم بگیرند.

ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم و همچنین نقادان می توانند از طریق بخش تماس با ما این پایگاه اطلاع رسانی مطالب خود را به همراه شماره تماس خود ارسال یا با شماره همراه 09176269690 ( آقای مریدی) تماس و مطالب را برای واتساپ وی ارسال نمایند .

ناگفته پیداست چنانچه برخی کاندیداها یا ستادهای آنها و نقادان تمایلی به انتشار اخبار خود در این پایگاه اطلاع رسانی نداشته و همکاری لازم را در ارسال اخبار و گزارش های تصویری و نقدها ننمایند از انتشار اخبار آنها معذوریم .



* صاحب امتیاز و مدیر مسئول
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
خیلیییییییی بیطرفین!!
نام:
ایمیل:
* نظر: