به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

خبردنا: کمتر کسی در جهان وجود دارد که کیت میدلتون را نشناسد. کیت میدلتون که این روزها یک قدم به ملکه انگلیس شدن نزدیک‌تر شده همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده و هست.

او همیشه توجه بسیاری به استایل و میکاپ خود دارد به‌گونه‌ای که برخی از رسانه‌ها به او لقب ملکه مد را داده‌اند. البته در طول این سال‌ها کیت میدلتون با ظاهر خود حاشیه‌هایی نیز به وجود آورده است. شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما یکی از جنجال‌برانگیزترین بخش‌های استایل کیت میدلتون مدل موهای اوست زیرا مدل موهای کیت میدلتون به‌ندرت پیرو قوانین پوشش و آرایشی خاندان سلطنتی است.

در ادامه به بررسی بیشتر زیباترین و خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون ملکه مد جهان می‌پردازیم و به شما نشان می‌دهیم تا چگونه موهای خود را همچون یک ملکه بیارایید.

 
 

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

 

کیت میدلتون ملکه مد جهان!

شاید بهتر باشد پیش از آنکه به سراغ خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون برویم کمی بیشتر با او آشنا شویم. برخی از لحظات ماندگار او در عرصه مد و فشن را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه لقب ملکه مد جهان را از آن خود کرده است به گونه‌ای که حتی مدل موهایش نیز به این شکل مورد توجه همه قرار گرفته است.

 

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

بیوگرافی کیت میدلتون

کاترین الیزابت میدلتون در نهم ژانویه 1982 در خانواده‌ای از طبقه متوسط در برکشایر انگلستان متولد شد. پدر او در ابتدا کارمند خطوط هوایی بود اما 5 سال پس از تولد کیت موفق به تأسیس یک شرکت تولید بگ‌های مهمانی شد که امروزه ارزش آن در حدود 30 میلیون پوند تخمین زده می‌شود.

 

کیت تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در مدارس محلی گذراند و سپس دوره کالج خود را مارلبور طی کرد. پس از آن یک کرسی در دانشگاه ادینبورگ برای ادامه تحصیل به او پیشنهاد شد؛ اما کاترین نپذیرفت و یک سال از تحصیل فاصله گرفت و سپس به دانشگاه سنت اندروز جایی که سرنوشت او رقم خورد رفت. کاترین میدلتون در این دانشگاه با شاهزاده ویلیام، نوه ملکه الیزابت آشنا شد و پس از ماجراهای بسیار بالاخره در سال  2011 به سبب ازدواج با شاهزاده ویلیام وارد خانواده سلطنتی شد و لقب دوشس کمبریج را از آن خود کرد. در سال 2022 نیز پس از فوت ملکه الیزابت و تغییر موقعیت از همسر شاهزاده به همسر ولیعهد لقب شاهزاده ولز به او داده شد.

کیت میدلتون و دنیای مد و استایل

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم شاهزاده کیت میدلتون به سبب استایل و سبک پوششی که دارد نیز در رسانه‌ها برجسته است و در بسیاری از لیست‌های شیک پوشترین‌ها قرار گرفته است.

در سال 2006 روزنامه دیلی تلگراف به او لقب امیدوارکننده‌ترین تازه‌وارد در لیست برندگان و بازندگان استایل را داد و در ژوئن 2008 سایت style.com او را به‌عنوان نماد زیبایی ماهانه خود انتخاب کرد. در جولای 2008، Vanity Fair نام کیت میدلتون را در لیست بین‌المللی شیک پوشترین های خود قرارداد. وی در سال‌های 2010 تا 2013 نیز نفر اول این لیست بود. در ژوئن 2016 فتوشاتی از کاترین بر روی جلد صدمین شماره مجله ووگ بریتانیا رفت.  در سال 2018 نیز Tatler نام کاترین را در فهرست خوش استایل ترین افراد بریتانیا قرار داد و در مقاله خود کیت میدلتون را به‌خاطر استفاده از برندهای خیابانی و استفاده چندین باره از هر لباس تحسین کرد.

تعداد دفعات و اسامی مجلاتی که از خوش پوشی کیت تمجید کرده‌اند و یا او را در لیست‌های خود آورده‌اند تنها محدود به اینها نیست و نام او بارها و بارها به عنوان یکی از شیک پوشترین افراد خاندان سلطنتی مطرح شده است.

در سال 2018 ، Brand Finance از کیت میدلتون به عنوان ” قدرتمندترین تأثیرگذار مد سلطنتی” نام برد و اعلام کرد که استفاده کیت از یک آیتم سبب افزایش 38 درصدی تمایل خرید آن آیتم توسط خریداران آمریکایی شده است.

مدل موهای کیت میدلتون ملکه مد جهان

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

آیا موهای کیت میدلتون به طور طبیعی به همین رنگ و فرم است؟ کیت میدلتون برای رنگ کردن موهای خود از چه رنگی استفاده می‌کند؟ آیا مدل موهای کیت میدلتون کار خودش است یا هیر استایلیست دارد؟

این سؤالات و بسیاری دیگر از سؤالات فقط و فقط در مورد موهای کیت میدلتون روزانه توسط هزاران هزار طرف‌دار و دنبال کننده شاهزاده خانم ولز مطرح می‌شود که در ادامه به تعدادی از این سؤالات پاسخ داده‌ایم.

رنگ موهای کیت میدلتون

کیت معمولاً با موهای برونته قهوه‌ای براق شناخته می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد او دوست دارد گهگاهی ظاهر خود را تغییر دهد.در واقع، کیت به ندرت تنها با رنگ تیره یکدست بر روی موهایش دیده می‌شود. او دوست دارد با لایت‌های روشن یا حتی تناژهای مختلف رنگ‌ قهوه‌ای، ابعاد بیشتری به موهایش بدهد.

کیت میدلتون در روز عروسی خود در سال 2011 با موهای باز و قهوه‌ای تیره در مراسم حاضر شد. البته به نظر می‌رسد این رنگ موی طبیعی کیت نیست و کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی موهای اوست.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

روشن‌ترین (احتمالاً طبیعی‌ترین!) رنگ و مدل موهای کیت را مسلماً در طول تور شاهزاده ویلیام و کاترین در سنگاپور، مالزی و جزایر سلیمان  در سال 2012 دیده‌ایم! طبق عکس‌های منتشر شده از آن زمان موهای کیت پیچ و تاب فراوانی دارد و کمی هم وز شده است.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

در طول اولین بارداری کیت یعنی در سال 2013 مقداری های‌لایت‌های بلوند جسورانه را به موهای خود اضافه کرد. تصاویر این رنگ موی جذاب را در زیر مشاهده می کنید.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

پس از لایت‌های کاترین در 2013 او تا مدت‌ها در سال‌های اولیه خود به عنوان عروس سلطنتی با موهای قهوه‌ای تیره در همه جا ظاهر می‌شد.

از سال 2018 کیت مجدداً به سراغ تناژهای روشن‌تری از رنگ قهوه‌ای رفت.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

هیراستایلیست کیت میدلتون

کیت هرگز با موهای نامناسب در جایی حضور پیدا نمی‌کند. آماندا کروک هیر استایلیست کیت همیشه و همه جا حتی در سفرها و تورهای بازدید نیز همراه کیت سفر می‌کند.آماندا رابطه‌ای طولانی با خانواده سلطنتی دارد. او موهای هری و ویلیام را از زمانی که پسر بچه بودند کوتاه می‌کرد. مدت زمانی که آماندا با خانواده سلطنتی سپری کرده است به این معنی است که او علاوه بر آرایشگر یک دوست قابل اعتماد نیز هست. او یکی از اولین افرادی بود که پس از تولد شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت، کیت را در بیمارستان ملاقات کرد تا موهایش را درست کند.

البته به نظر می‌رسد ریچارد وارد نیز یکی دیگر از آرایشگران کیت میدلتون باشد.

خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون

کیت از آن دسته افرادی است که موهای بلند را می‌پسندد. البته این علاقه او بر خلاف قوانین پوشش سلطنتی است که وجود دارد. به همین دلیل قد موهای کیت میدلتون بارها و بارها در زمان حیات ملکه الیزابت موجب ناراحتی ملکه شده و خبرساز شده است.

پرنسس کیت میدلتون معمولاً از الگویی تکراری برای موهایش استفاده می‌کند. او معمولاً در بازدیدهای نیمه رسمی و در فضای آزاد موهایش را باز می‌گذارد و به یک براشینگ بسنده می‌کند. در رویدادهای اسپورت و ورزشی معمولاً موهایش را به شکل دم اسبی می‌بندد و درنهایت شینیون‌های سخت و پرکار را در مراسم‌های رسمی، فرش قرمزها و رویدادهایی از این دست در کنار اکسسوری‌هایی همچون تاج، کلاه و نیم تاج استفاده می‌کند.

آوریل 2011

شینیون نیمه باز کیت میدلتون در مراسم عروسی‌اش در آوریل 2011 شاید ساده به نظر برسد؛ اما بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین مدل موهای اوست که در سراسر جهان و در ذهن افراد بسیاری ثبت شده است.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

می 2012

کاترین برای بازدید از مسجدی در مالزی شال حریر سفید رنگی را به زیبایی هرچه تمام‌تر به سر کرد.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

سپتامبر 2012

شاهزاده خانم برای یک مهمانی چای شینیونی کار شده و تزئین شده با مروارید را انتخاب کرد.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

نوامبر 2013

هرساله در دومین یکشنبه ماه نوامبر در انگلستان رویدادی با عنوان Remembrance Sunday برای بزرگداشت مشارکت نظامیان و زنان و غیرنظامیان بریتانیا و کشورهای مشترک‌المنافع در دو جنگ جهانی و درگیری‌های بعدی برگزار می‌شود. این رویداد یکی از مهم‌ترین رویدادهای عمومی برای خاندان سلطنتی محسوب می‌شود و کیت همیشه استایل و مدل موهای ماندگاری از خود در این مراسم به‌جای می‌گذارد.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

می 2017

کیت با یک شینیون ساده و زیبا که توسط یک کلاه صورتی تزئین شده بود در مراسم عروسی خواهرش حاضر شد.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

نوامبر 2018

در یکی دیگر از مراسم‌های Remembrance Sunday کیت موهای شینیون را انتخاب کرد. این شینیون متشکل از بافت مویی بود که به موهای او جذابیت خاصی می‌بخشید.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

مارس 2019

کیت با موهای دم اسبی در بازدید از شهر بلک پول حاضر شد.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

آوریل 2021

در آوریل 2021 خاندان سلطنتی شاهد یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات خود بود. قصر که برای تولد 100 سالگی شاهزاده فیلیپ آماده می‌شد ناگهان باخبر فوت او در شوک فرو رفت. کیت اما همچون همیشه با ظاهری جذاب و دلربا در مراسم خاک‌سپاری پرنس فیلیپ حاضر شد. شینیون بسته به همراه کلاه و تور کوتاهی که چشمان او را می‌پوشاند بی شک یکی از زیباترین و خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون است.

زیباترین بانوی سلطنتی دنیا چگونه موهایش را می‌بندد؟

نام:
ایمیل:
* نظر: