به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

خبردنا/ اعضای هیات مدیره پرسپولیس بخاطر بی‌توجهی سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش به مشکلات باشگاه قصد دارند استعفا کنند.

بلاتکلیفی در بحث واگذاری سهام و مالکیت باشگاه پرسپولیس باعث شده اعضای هیات مدیره باشگاه تصمیم مهمی را اتخاذ کنند.

عدم واگذاری سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس که قرار بود ابتدا در دی‌ماه به انجام برسد، دو باشگاه را در وضعیت بدی قرار داده است.

عمده‌ترین مشکل پیش روی این دو باشگاه بحث گرفتن مجوز حرفه‌ای است و این امکان وجود دارد که با تعلل در بحث واگذاری دو باشگاه، آنها در اخذ مجوز حرفه‌ای دچار دردسر شوند.

عدم توجه متولیان باشگاه پرسپولیس که سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش و جوانان هستند، به مشکلات عدیده باشگاه از جمله بدهی‌های کلان باقیمانده از گذشته که باعث بسته شدن حساب باشگاه شده است شرایط را برای سرخ‌ها سخت کرده است. این باشگاه هم‌اکنون شاکیان خصوصی از جمله تامین اجتماعی و اداره مالیت هم دارد. بر این اساس به نظر می رسد اراده‌ای در سطح کلان و مدیریتی این باشگاه جهت رفع مشکلات پرسپولیس وجود ندارد.

در همین راستا طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین از یک منبع موثق به دست آورده برخی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به شرایط موجود قصد دارند، استعفا کنند. این در حال حاضر شایعه‌ای است که در راهروهای باشگاه به گوش می‌رسد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی برای حل مشکلات باشگاه پرسپولیس وارد عمل می‌شوند یا شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: