به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کاندیداهایی که از هم اکنون خود را پیروز قطعی انتخابات می دانند و از سویی اگر قبول نشدند ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات صورت گرفته است، اولتیماتوم شدید داد.

به گزارش خبردنا/ "سیدعلی احمدزاده" در نشست رسانه ای با تاکید براینکه هیات های اجرایی و نظارت بعلاوه نهادهای حاکمیتی در برگزاری انتخاباتی با امنیت و سلامت بالا مشارکت فعال داشته و خواهند داشت، خاطرنشان کرد:  برخی کاندیداها به دنبال جوسازی هستند و این تصور را در مردم ایجاد می‌کنند که بیشترین آرا را دارند و در صورت پیروز نشدن زمینه تنش را به وجود می‌آورند.

وی با طرح این سوال که این کاندیداها که از کجا مشخص است بیشترین رأی را دارید؟ چرا به دنبال تنش هستید؟ یادآورشد: همه دستگاه‌های نظارتی فعال و پای کار هستند، هیئت‌های اجرایی، آرای مردم را پذیرش می‌کنند و امکان ندارد کسی که مردم به او رأی بدهند برنده نشود یا کسی رأی نداشته باشد و برنده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه انتخابات باید در آرامش برگزار شود و سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند، اظهارداشت: اگر از الان ادعا می‌کنید که انتخابات مهندسی شده، پس این همه هیئت‌های نظارتی و اجرایی پای صندوق چکاره هستند؟ دادگستری، سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، این‌ها چه وظیفه‌ای دارند؟ مگر این‌ها خوابند که چنین اتفاقی بیفتد؟

احمدزاده با اظهارتاسف از اینکه برخی افراد بدنبال تخریب مُجریان و ناظران انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، ادامه داد: افرادی که تصور می‌کنند با تخریب مُجریان و ناظران انتخابات، نفع و سودی می‌برند سخت در اشتباه هستند.

وی، زیر سؤال بردن و تخریب مُجریان و ناظران انتخابات را کار درستی ندانست و تصریح کرد: کاندیدایی که برنده نشود و مردم را تحریک کند، اگر تنش و برخوردی بین مردم به وجود آمد، بطورحتم باید تبعات آن را بپذیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه کاندیداها باید خودشان را بخوبی به مردم عرضه کنند تا مردم به آنها رای دهند، اظهارداشت: ما مُجری انتخابات هستیم و مردم انتخاب‌کننده هستند و مطمئن باشند که کم نظیرترین و بهترین انتخابات در استان ما برگزار می‌شود. 

احمدزاده با اظهار تاسف از اینکه هنوز انتخابات برگزار نشده، برخی کاندیداها و هواداران آنان ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات وجود دارد، یادآورشد: یکدستی در اعضایی که روی صندوق حضور دارند، وجود ندارد و اعضای صندوق ها مختلف هستند.

کاندیداهایی که بدنبال تنش هستند بیشترین نیروها را در روی صندوق ها دارند

وی گفت: ما مُجری انتخابات هستیم و افرادی که به مجلس ‌می‌روند ارتباطی با ما ندارند و ما دخالتی در انتخاب آنها نداریم و البته همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند واجد شرایط نمایندگی هستند و مردم می‌توانند به این افراد رأی بدهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از برخی کاندیداها و حامیان آنان که هنوز انتخابات برگزار نشده به دنبال ایجاد تشنج هستند، ادامه داد: این‌ها در حالیست که همین افرادی که نیرو‌های زیادی روی صندوق‌ها دارند، بیشتر صدای خود را بالا می‌برند.

احمدزاده با طرح این سوال که آقای ایکس و ایگرگ چرا تصور می‌کنند بیشترین رأی را دارند؟ خاطرنشان کرد: ما معتقدیم این‌ها خطر آفرین است و برای ما فرقی نمی‌کند که اصلاح طلب یا اصولگرا یا میانه‌رو پیروز شود.

وی گفت: مردم به هر کاندیدایی که می‌خواهند و دوست دارند رأی بدهند و در سرنوشت خود دخیل باشند، کسی که نسبت به رأی‌دهی بی‌تفاوت است بعداً نمی‌تواند ادعایی درخصوص مجلس داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ادای سوگند به درگاه پروردگار متعال، اظهارداشت: "والله کسی که قرار است برای مردم کار کند دولت است، دولت است که خدمات‌رسانی می‌کند."

احمدزاده افزود: نماینده جاده ساز و برق‌رسان نیست، نماینده اگر می‌خواهد کاری کند، باید تلاش کند که وزرا توجه بیشتری به استان داشته باشند.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست به خاطر نماینده شدن یک فرد در مجلس با یکدیگر وارد تنش نشوند و رسانه‌ها نیز برای انتخاب اصلح تلاش کنند و ما براین باوریم کسی که صلاحیت ندارد نباید برای او تبلیغ شود.

به گزارش خبردنا/ مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی سه نماینده است که البته در مجلس سیزدهم شورای اسلامی، این سه نفر به چهار نفر افزایش پیدا می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: