به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

پیشکسوت استقلال در مورد درگیری داخلی باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبردنا، ایمان عالمی در خصوص تقابل استقلال و صنعت نفت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و به نظرم برتری با استقلال بود، با بازگشت آقای سیلوا خط دفاع استقلال مستحکم تر شده، بازیکنان همه با تمام وجود در اختیار باشگاه بودند، آقای فخرالدینی که اخیرا به تیم اضافه شده در دقایق پایانی به تیم کمک کرد اما هنوز بازیکنان مد نظر کادر فنی به تیم اضافه نشدند. خدا را شکر استقلال بازی خوبی کرد و در هفته‌ای که پرسپولیس امتیاز از دست داد موفق شد سه امتیاز بازی را به دست آورد. رویه کار درست است اما هنوز بازیکنانی که تیم به آنها نیاز دارد در ترکیب حضور ندارند. ولی در کل بازی خوبی بود و این سه امتیاز خیلی برای استقلال مهم بود.

وی در مورد اختلاف میان خطیر و نکونام افزود: حق همیشه با باشگاه استقلال است، یعنی تیم استقلال هست که مهمه، وقتی نگاه می کنیم، می بینیم که سرمربی هنوز بازیکنانی را می خواهد که از ابتدای فصل هم به دنبالشان بوده، وقتی این بازیکنان را در اختیارش نگذاشتند من بیشتر حق را به کادر فنی می‌دهم. قطعا آقای خطیر فرصت فراهم سازی این شرایط را هم داشته است.

عالمی افزود: در مقطعی صلحی به وجود آمد که اتفاق خوبی هم بود و تیم قهرمان نیم فصل شد، اما حالا خودتان هم می‌بینید شرایط را الان فقط زمان مدیریت تیم است و وقتی مدیریت کارش را انجام نمی‌دهد کادر فنی حق دارد که ناراحت شود. چون مشکلات تیم از ابتدای فصل تا حالا بر طرف نشده. همه این مسئولین ها بر عهده تیم مدیریتی است، وقتی نتواند انتظارات را برآورده کند این فکر به وجود می آید که شاید فرد دیگری بتواند با برنامه ریزی بهتر جایگزین آنها شود و این مشکلات را رفع و رجوع کند.

پیشکسوت استقلال در پایان با اشاره به شانس قهرمانی این تیم گفت: به نظر من در این مقطع از فصل صحبت در مورد قهرمانی زیاد جالب نیست و به جز حاشیه چیز دیگری برای تیم ندارد، ضمن اینکه این کادر سال اولش هست و با برنامه ریزی سه ساله آمده است. با توجه به اینکه انتظارات کادر فنی هم برآورده نشده نباید در این مورد صحبت کرد. زمانی که مدیریت توانست تمام انتظارات کادر را برآورده کند، آن زمان می توان در این مورد صحبت کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: