به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
پیوند خبرداد:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو برای روز انتخابات در سطح استان نیاز داریم.

به گزارش خبردنا، "مرادعلی پیوند" در نشست کمیته پشتیبانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان چُرام گفت: مشارکت پایین موجب امیدواری دشمن به انجام فتنه ها و توطئه ها و همچنین تصمیمات بین المللی علیه ایران اسلامی می شود.

وی با تاکید براینکه همه برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالا باید تلاش کنند، اظهارداشت: اگر انتخابات پرشوری داشته باشیم بخش وسیعی از تهدیدات دشمن که متوجه سفره مردم، امنیت، عزت و آبروی مملکت است نقش بر آب می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با مشارکت گسترده قطعا آینده خوبی برای ایران اسلامی رقم می زنیم، یادآورشد: مراقب توطئه های دشمنان در این برهه حساس باشید و فریب این توطئه ها را نباید خورد.

کمبود ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد 

پیوند در بخش دیگری از سخنان خود از نیازمندی ستاد انتخابات به ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: ۴۵۰ دستگاه خودرو اداری، ۳۰۰ دستگاه توسط شرکت نفت گچساران و یکهزار و ۹۰۰ دستگاه باقی مانده را باید هر چه سریعتر تامین کنیم‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیش بینی می شود مشارکت مردم استان در انتخابات بالا باشد، گفت: هر فردی را که مردم انتخاب کردند مورد تایید همه بوده و نماینده تمام مردم است.

پیوند با اشاره به اینکه تلاش همه نیروهای نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در کمال سلامت و آرامش است ، ادامه داد: انتخابات بخش وسیعی دارد که یکی از آنها حوزه پشتیبانی است و کوتاهی در این مسیر، اصل مسیر انتخابات را دچار حاشیه می کند.

به گزارش خبردنا، 126 کاندیدا هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت های انتخاباتی خود هستند.

سه نفر از این کاندیداها به مجلس دوازدهم راه می یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر: