به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
در حالی که کمتر از شش روز دیگر به برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی وقت باقیست اما اخبار دریافتی از فعالان سیاسی، گزارش های میدانی و برخی نظرسنجی ها اولیه، حکایت از شکست سنگین " سیدمحمد موحد" در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در روزهای آینده می دهد.

نامه وارده سعید نادرپور - خبردنا: برخلاف دو حوزه انتخابیه بویراحمد واحد و گچساران، این روزها شاهد یک رقابت تنگاتنگ بین کاندیداهای انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ بین چهار کاندیدای مطرح در جذب و دفع آرای مردمی هستیم.

درحالی که آرای جذب آقایان بزرگواری، مژدهی و سعادتیان رو به افزایش است و این جذب ها چشمگیر گزارش شده، در آن سوی میدان، آرای سیدمحمد موحد در حال فروپاشی چشم نوازی است.

اغلب یاران سردار عدل هاشمی پور بسمت بزرگواری در حرکتند و جلسات بسیار گسترده ای برای بزرگواری در حال شکل گیری است اگرچه در برخی مناطق، برخی آرای هاشمی پور به سبد مژدهی و سعادتیان هم می رود.

یاران سردار هاشمی پور همچنان انسجام خود را حفظ کرده اند و بصورت دسته جمعی به " بزرگواری" می پیوندند که پیوستن سرهنگ دیماز در دهدشت را می توان یکی از این نمونه ها دانست اگرچه مراد علیدادی در چُرام هم با یارانش بزودی به بزرگواری می پیوندند و یاران عدل در لنده ، بهمئی ، سوق ، چاروسا ، جاورده و دیشموک هم در حال برنامه ریزی برای حمایت از بزرگواری هستند.

سخنرانی های موحد در دهدشت، قلعه رئیسی و سرفاریاب چنگی به دل نزده و تصاویر و فیلم های ارسالی ( بغیر از فیلم های زاویه بسته ) نشان از استقبال ضعیف و ناچیز از " موحد " است. " موحد" همچنان حرف های تکراری می زند و وعده  اشتغال می دهد.

او البته در این سخنرانی ها نمی گوید سرانجام سدها بویژه سد آبریز چیشد؟ چرا عمران و آبادانی در کهگیلویه بزرگ تعطیل شده؟ چرا خودکشی ها به کودکان دبستانی رسیده؟ چرا پروژه های عمرانی مصوبات دولت ها بحال خود رها شده اند؟ آبرسانی به چهار شهر به کجا انجامید؟ بیمارستان چُرام و جاده چُرام - دهدشت که قتلگاه شده سرانجامش چه می شود؟ چرا دیگر در بلاشاپور، نشاط و شادمانی دیده نمی شود؟ و صدها سوال بی جواب دیگر.

مژدهی پور و سعادتیان آرای موحد را در بخش ثلاث و طیبی نشین به ضعیف ترین دوران کاندیداتوری موحد کشانده اند و در بویراحمد گرمسیر اما، بزرگواری با  قدرت تمام بر آرای موحد تاخته است.

اگرچه حجم تبلیغات انتخاباتی موحد و البته روحیه تبلیغاتی خود وی گاها باعث شبهه های انتخاباتی می شود اما واقعیت چیز دیگریست و موحد در آستانه پذیرش یک شکست سخت است.

امروز پنجم اسفندماه 1402 است و بزرگواری قرار است بزودی برخی مطالب ناگفته را با مردم بگوید، مژدهی از نابودی کهگیلویه بزرگ در دوران نمایندگی موحد سخن می گوید، سعادتیان بشدت از عملکرد موحد انتقاد می کند ، بقیه کاندیداها هم یکصدار از عملکرد موحد در شش دوره نمایندگی اش در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ انتقاد می کنند.

استقبال مردمی از موحد در شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ به شکل عجیبی فروکش کرده و پایگاه های او اغلب به تسخیر رقبایش در افتاده است.

این واقعیت این روزهای کهگیلویه بزرگ است و باید دید در روز یازدهم اسفندماه چه اتفاقی برای این حوزه می افتاد اما آنچه تاکنون رخ داده ، برای موحد ناخوشایند است و اگر تشکیلات بزرگواری، بخوبی داستان این روزها را مدیریت کند و البته مژدهی و سعادتیان نیز بر جذب آرای خود در حوزه بهمئی شتاب ببخشند بدون تردید موحد با شکست سختی در انتخابات رو به رو خواهد بود.

خبردنا، آمادگی انتشار جوابیه این نامه وارده را دارد و اساسا انتشار این نامه بمعنای رد یا تائید آن نیست.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
3
0
شما که همه چیز را به نفع بزرگواری مصادره میکنید
بفرمایید اگر پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل بزرگواری چه برنامه ای برای اون هشت سال داشت که الان در این شرایط داشته باشد
قناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
4
1
سلام جناب علیبازی عزیزی به امید حق دکتر مژدهی پور پیروز انتخابات است چاروسا ودیشموک وبهمی ولندن اکثریت به سمت مژدهی میرن
نام:
ایمیل:
* نظر: