به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبردنا، با حضور معاون‌ متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، " محمد جمالی چُرامی" بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این آئین با تاکید براینکه اولویت وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اجرایی نمودن سند تحول است، اظهارداشت: سند تحول باید از نسخه مدرسه ای اتفاق بیفتد و ما نسخه مدرسه ای این سند را تدوین کرده ایم.

"مهدی کاظمی" با بیان اینکه مهمترین عامل در اجرایی نمودن سند تحول معلم است و در این سند به معلمان توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: در بحث شیوه جذب معلمان، نیروهای توانمند باانگیزه جذب شده است و امروز از هر زمان دیگری فرصت بیشتری برای اجرایی سازی این سند وجود دارد.

وی از جذب ۷۲ هزار معلم، دبیر ، آموزگار و هنرآموز برای سال تحصیلی آینده در بدنه وزارت آموزش و پرورش کشور خبرداد و یادآورشد: از اولویت های دیگر ما توجه به مهارت آموزی است که زمینه ارتقای کشور و زمینه کاهش بیکاری را فراهم می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان نیز ادامه داد: رتبه بندی معلمان از کارهای مهمی بود که ۱۳ سال بر روی زمین مانده بود اما دولت سیزدهم باوجود همه تنگناهای اقتصادي و مالی، حل نگرانی های فرهنگیان در این طرح را در اولویت خود قرار داد و آن را اجرایی نمود.

کاظمی بابیان اینکه دولت سیزدهم برای اجرایی نمودن طرح رتبه بندی معلمان ۵۰ هزار میلیارد تومان تخصیص داده است، اظهارداشت:  ۲ هزار و ۵۰۰ فضای ورزشی مدرسه ای در این دولت در کشور ایجاد شد که برخی از این فضاها به بهره برداری رسیده و برخی تا پایان سال تحصیلی افتتاح می شوند.

به گزارش خبردنا، در پایان این آئین " محمدقلی جمالی چُرامی" بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: