به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳، گاز همه نقاط هدف در استان تامین می‌شود.

به گزارش خبردنا، ریحان بهادر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 4 شهرستان از 9 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد سبز شده و هم اکنون همه جمعیت شهری و روستایی شهرستان‌های گچساران، چرام، باشت و بهمئی از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به دغدغه‌های دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم خاصه ساکنان مناطق محروم افزود: گاز همه جمعیت شهری و روستایی 5 شهرستان دیگر استان نیز تا پایان نیمه اول امسال تامین می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح‌های در دست اجرای این شرکت افزود: طرح گازرسانی به روستا‌های باقی مانده بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه تا چند ماه آینده به پایان می‌رسد.

بهادر به پیشرفت 85 درصدی طرح گازرسانی به بخش زیلایی در شهرستان مارگون نیز اشاره کرد و افزود: 25 روستای این بخش گازرسانی شدند که به زودی کار انشعاب گذاری در این روستا‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح سه روستای جلاله، آبدگاه و ماشک کار باقی می‌ماند که با جاده سازی تا پایان تابستان کارگازرسانی به آنها هم انجام می‌شود.

بهادر خاطرنشان کرد: طرح گازرسانی به تنگ تامرادی در شهرستان بویراحمد هم پیشرفت 80 درصدی دارد که از 18 روستای این بخش، تاکنون به 12 روستا گازرسانی شده است.

وی با اعلان اینکه اعتبار تخصیصی طرح گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک 69 میلیارد تومان است، اضافه کرد: برای طرح گازرسانی به بخش‌های زیلایی و تنگ تامرادی نیز به ترتیب 180 و 24 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: