به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
برادر یکی از فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد بهمراه 2 نفر از همراهانش در یک حمله مسلحانه هم اکنون در بازداشت بسر می برند.

به گزارش خبردنا و به نقل از منابع موثق، برادر یکی از فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد به اتهام شرکت در یک حمله مسلحانه شبانه هم اکنون در بازداشت بسر می برد.

حوالی ساعت 2 بامداد دومین روز از تعطیلات نوروزی امسال، به منزل شخصی یکی از مسوولان سابق استان، حمله مسلحانه گردید که باعث رعب و وحشت فراوان مردم در آن شهرستان شد.

با تلاش های گسترده و شایسته نهادهای امنیتی - انتظامی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، برادر یکی از فرمانداران بهمراه 2 نفر از همراهان وی در آن حمله مسلحانه در کمترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.

با پیگیری های صورت گرفته بنظر می رسد حمله مسلحانه به منزل شخصی این مسوول سابق، بدلیل مسائل انتخاباتی در آن حوزه انتخابیه بوده است.

در آن حمله تاسفبار مسلحانه در نیمه های بامداد، دهها گلوله به ساختمان منزل عنوان شده اصابت و یکی از فرزندان آن خانه تا مدت ها گرفتار مشکلات روانی ناشی از این حمله بوده است.

خبردنا/ صمیمانه از قاطعیت نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی در شناسایی، دستگیری و بازداشت مُخلان امنیت عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر فراوان می کند. 

اسامی بازداشت شدگان در اختیار این پایگاه خبری بوده و براساس رسالت رسانه ای فعلا از انتشار اسامی خودداری می کند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: